Ttt 33

@ beps, ik voel em al

ikke ga nu echt weg!! zwaaaaaaiiii

Smile smile

Toedeloeee Bloem! Waar gaje eigenlijk heen?

Ja… ik denk dat wel meer mensen jaloers zijn op bloem :smiley:

Waar is iedereen… Alleen Cris Bloem(als ze weer thuis is) en ikke??

Ben er ook wel net effe weer op bank gelegen alleen af en toe gekeken of er gepost was

Verveel mij beetje nu
Wil eigenlijk een extra bijbaantje *-) Heeft iemand ervaring met thuiswerken? Ik zie allemaal advertenties maar NIEMAND die het doet… Ik heb paar keer geprobeerd te bellen maar kom er niet doorheen.

@cristina: heb daar geen ervaring mee

Heeeel hard werken voor dubbeltjes… beter kijken of er iemand een vakantiebaantje voor je heeft

ik ga ff int bad terug met een half uurtje hihi

@ Beps: er zijn wel heel veel vakantiebaantjes, das niet het probleem. Ik vroeg me dus af of je idd zo veel verdiende als dat ze beweren… Maar niet dus.

@ cris, ik zat op mn werk en ik ging naar huiis en nu bven ik thuis
wilde eigenlijk greys anatomy kijken, maar ja… afgelopen
bah

thuiswerken is echt nix!! verdiend geen ene drol, veel ellende, veel troep veel tijd erin, weinig inkomsten eruit… nee hoor, ga lekker een middagje terasje lopen, verdiend veel meer!!

wie is er dan jaloers op mij???

zoooo er is een nieuwe foto
een echte mindbraker… dus ga uw gang :biggrin:

@ Bloem: benje zo laat pas klaar met werken?

ja, late dienst van half 12 tot 8

Ik ben uitgebaddderd… eens ff kijken op foto…

zo was ff druk
heb ff de ww-kalender bijgewerkt :smiley:
dus heel de maand september kunnen jullie mij op die manier precies volgen!
vooral het deel in mongolie is jaloersmakend!! wow, heb er echt zin an, gewoon aankloppen bij een gertent en vragen of je mag blijven slapen,
we gaan naar e basis van ghengis khan, oudste boeddistische klooster ever en dino opgravingen bekijken, prezewalski paardjes bekijken EN tussendoor genieten van het uitzicht van de woestijn, de steppe en adelaars en woestijngeiten spotten

wel afzien, maar gaaaaaaaaaaffff ik weet het cker!! :smiley: :smiley:

Jaloerssssssssssss

why? :retard:
jij mag lekker meegenieten vanuit je achteruitklap stoel, met een warm bakkie d’rbij, laptoppie op schoot, hubbie die het eten klaar maakt

en ikke zit daar af te zien, al 5 dagen niet gedoucht, want geen warm schoon stromend water, alweer soep voor het ontbijt EN lunch EN diner met een of ander schapenpootjesvlees en al 12 dagen niet fatsoenlijk geslapen, al 5 dagen alleen maar water te drinken… lijkt me zoooo leuk, heb er zoooo’n zin an! :smiley:

ikke ook!

Voel me trouwens nog niet veel anders dan vanmorgen, neus nog goed verstopt , voel me sloom, spieren doen zeer, hopelijk gaat het morgen weet beter