@beppie: ben ook aan het posten hoor!
Sorry, maar ik had al gepost en toen kwam jij erbij… zal het ff aanpassen
Lieve allemaal. Alles goed hier? Ben dagen niet geweest. Heb even niet echt bijgelezen.
Druk geweest met alles. Niet in de laatste plaats met het overhuizen van m’n dochter. Wat een troep heeft die meid zeg. Ook heel wat weggegooid hoor.
M’n ex is even goed van slag geweest en m’n zoon was ook best verdrietig, maar ze konden het wel begrijpen.
Gisteren nog even naar IKE* geweest voor leuke spulletjes. Woensdag met haar naar Sassenheim om een kastje op te halen. Heeft ze van Marktpl.
Donderdag komt haar nieuwe bed.
Ik moet wel even wennen, want ook ik lever een stuk vrijheid in. Maar ja, het is ook wel weer even gezellig.
Vanavond toch maar even wezen tenissen. Eens mens heeft ook nog ontspanning nodig.
Allemaal een goed nacht gewenst en tot morgen.
Eerst om 8 uur naar de huisarts voor m’n Hep. B.
Nog maar 20 daagjes voor mij. Gaat nu wel erg snel.
Is goed hoor, geeft niet doe dingen tussendoor maar blijf wel posten en meelezen
@fransijn: jij ook een goede nacht!
lees en post overal te gelijk…klikkerdeklikkerdeklik
@Fransijn: Hoe oud is je dochter eigenlijk?? Suc6 en sterkte voor beiden. Het is heel erg wennen denk ik(weet ik)
He, he, ik ben weer bij. *
Heb alles gelezen over tweelingdraagzakken, bevallingen, bloemmie d’r dagje, hubs die een paar dagen weg gaat, creditcards, parkeren, enschede, vliegen…ik weet het allemaal niet meer! moet nu eigenlijk nog strijken maar heb geen zin meer. Zal alleen ff de werkkleren strijken, de rest komt later wel.Vandaag nog onverwacht een verjaardag gehad vanmiddag, van de andere Mar die meegaat naar Marmaris, zeg maar, en de bruiloft doorgesproken met stiefdochter. Net maar chineesje gehaald, want het was al weer te laat om nog te koken.
Crazy is dus weg, had iig een zeer voorspoedige reis, want toen ik gister sms-de op de tijd dat ik dacht dat ze ongeveer aan zouden komen zaten ze al lang en breed bij J. d. W. op het terras, en het was erg gezellig.
Nog 3 weken - 1 dag, hoe kom ik het door!!:crybaby::tear:
Maar ik gun het haar en haar gezin wel, hoor, begrijp me niet verkeerd!
**
Maar goed, weekend alweer voorbij, maar komende week ben ik iig 1,5 dag vrij, want een vriendin van ons trouwt a.s. dinsdag. dus ik ga alleen dinsdagochtend werken, en woensdag ben ik ook vrij.
En dan is de week alweer bijna om.
Kusjes allemaal, en MK, meis, sterkte met de laatste loodjes!! We komen allemaal op kraamvisite als het kleine wurm er is, hoor, dus maak je borst maar nat!!!:lol::lol:
:kus: Mar*
Krij iedere keer uitnodigingen van iedereen om haar vriend te worden, accepteren heb ik geen probleem mee maar hoe ik zelf iemand uitnodigen als vriend
Ben wel even jaloers op m’n 2 vriendinnen. Zitten gewoon in Side. Gaan morgen Ercan bezoeken. GRRRRRRRR.
He , Fransijn, Sassenheim ken ik goed. Heb er jaren gewoond. Moet je toevallig naar de kringloop? Daar is mijn Hub vrijwilliger. Kan je ook hele leuke 2e handsspulletjes scoren.
@Linda: Geen idee, ikke had hetzelfde
Nou we zijn weer bij met lezen … en nu … sorry meiden … even tijd voor die kleine. Hij is al zo veel aandacht tekort gekomen de laatste weken. Komt zijn humeur niet echt ten goede :retard:. See you later!!!
@Marion: Groetjes aan J!!!
Linda klik op de naam van degene die je als vriend wil…dan kom je in een scherm daar kun je vriend aan lijst toevoegen…of verwijderen…
Ja hallo, als ik online kom zit ik eerst een uur bij te lezen, dan kan ik niet posten, hehe
@Viva: Dat werkt dus. haha
Mierre meis hoe gaat het:kus:
???
zo!
moet zowaar bijlzen
kost wat tijd, fotootje raden