nee ik wil je voor het eind van het jaar wel gepasseerd hebben
@bloem: denk dat je wel een goede kans maakt om te halen, ikke ga voor de 2000 voor mijn vakantie
@bep: gaat je wel lukken toch
dat gaat je wel lukken hoor!
@ beps, nee dat bedoelde ikke niet, maar goed…
enneuhm gaat je ook wel lukken als je weer parttime werkt :unibrow:
Tuurlijk lukt het mij, nu eerst allebei maar op naar de 6000
en dan de 7000
ach, tis maar een forum, maar tis wel leuk!!
ik zie ook allemaal gezellige mensen online te lezen bij reiscafe turkije, maar niemand post iets!!
allemaal aan het bijlezen zeker :hihi:
daarom ben ik er gewoon altijd, hoef ik ook niet bij te lezen
ik zit in verhalen verhalen te lezen…goed…echt goed.
Ja ik zit ook al te wachten, maar niemand meld zich, zouden ze ineens niet meer met ons willen praten???
ik ga voor de 2500 voor de vakantie…
ik praat toch!!!
haha maar jij had al gepost voor ik dat zag ja!!
vivaturkije, linda1980+, beppie1+, miere011+, Fransijn de Boer, turkije lover+, Marion2+, robin123*
deze zijn allemaal online, het zijn er nog al wat.
Ben de was effe aan het opvouwen, rood wijntje aan het drinken en ondertusse ook hier aan het bijlezen en af en toe aan het posten
dat verhalen verhalen topic is echt goed, ik lees nu het verhaal van Von…is het nu echt of niet??? volgens mij hebben jullie dit al gelezen.
waarom kan ik geen rep. punten geven…snap er niets van.
Precies, en wie posten er:
Bloem29, Viva, Linda1980 EN Beppie1
Lekker hoor, en maar bijlezen gnagna
Wilde vandaag op tijd naar bed, maar komt er niet van wil nog een aantal dingen doen en je weet maar nooit mss komt J. wel effe online na het werk, denk t niet, maar je weet maar nooit
Von is waargebeurt, is nu met hem getrouwd. Horen we niets meer van(en dat houden we zo hihi, nee hoor) Heb mezelf een borrel ingeschonken, maar ben meer beschonken geloof ik hihi