TTT 125.. we zijn bijna allemaal weer terug

ellow

@ roanna, sorry welke helpdesK?? dat wil ik dan wel weten graag…

@ beps :finger: t was maar een grapje hoor, dat weet je toch?? en die dingen zijn idd erg cool, ouders hebben er ook een (weet niet waarom want ze willen altijd in de zon zitten)

@ marion: owhhhh balen!! :tssk: :frowning: klonk zo leuk. echt jammer maar nu kun je wel op zoek naar een nieuwe huissie… hopen op de volgende, we duimen weer. al is het natuurlijk flink balen :kus:

@ trl paps morgen jaerig en jij dus een dahje vrij! :thumbsup: geniet er maar van!

ik kon er even niet om lachen, vooral omdat cyn ook nog begon over tegen de regen of voor de zon,…
Ik wil al jaren zo een ding, maar die dingen(deze is 4 mtr doorsnee(is megagroot, normaal is 2,5-3) zijn gewoon 500 euro…
als je m dan nu voor 150 kan kopen, dan ben je giga blij… dat is de reden…

En nu ga ik naar bed, moet morgen om 6 uur naar t werk…
Trusten all:dag:

@Bloem: Hier op het forum ( daar beneden ergens) waar Tamara de vraag stelt, waarom ze geen foto’s kan plaatsen en eerder wel. Daar wou ik mijn vraag aan toevoegen door op reageer de drukken en krijg dan een kader met dat Roanna geen toegang heeft of moet VIP zijn of zoiets, of is niet ingelogd. Nou, dat was ik dus wel en als je eerst VIP moet worden om te mogen/kunnen reageren… la dan ma. Dat bedoelde ik ermee. :question:

@Beps: Weltrusten en tot morgen weer. :kus: Enneh… werkse weer zo s’morgens vroeg alweer.

@roanna nee dat snap ik (heel dat vip gedoe is van de zotten) maar kan de hele vraag niet vinden en dan wil ik wel graag weten waar het is (en hoe dat kan!)

@ beps nee okey, snap ik, maar met dat pokkeweer hier in NL is het toch logisch om er een grapje over te maken.
anyways, okey, je vond het niet grappig, solly daarvoor…
waar ga je hem ophangen dan? is dat aan het huis of kan dat aan de zijkant? (ouders hebben em namelijk aan de zijkant omdat de raampartij aan het huis in de weg zat) alleen is mn mamsie te klein om em op te hangen hahaha zo’n grap!

slaap lekker en werk ze voor strax :dag:

Beps,weltrusten

Bloem,volgens mij heeft die van Beps een poot die aan de zijkant zit,dus hoeft denk ik niet opgehangen te worden of ik heb de verkeerde voor me…

sow… he he gevonden hoor!!

@ roanna, je kunt volgens mij niet reageren op berichten van andere in de helpdesk. alleen het team geloof ik… weet niet waar dan de melding van VIP vandaan komt…

bedankt voor het aangeven ervan :thumbsup:

is bij jullie ww ook zo traag?

nee geen last van

@Bloem: Dat idee kreeg ik ook al. Maarja, dan zou ik een nieuw item aan moeten maken met dezelfde vraag, dus dacht ik, ik reageer even op de vraag van Tamara, om ze zeggen, dat ik dat ook heb.

Nou echt, er komt een kader met dat ik hier niet kan/mag reageren en dan staat er iets van vip en/of ingelogd zijn.

Of het traag is kan ik niet zo zeer zeggen. Mijn pc is ook altijd rond deze tijd de boel aan het scannen en dan ook vaak traag. Stond wel een keer vast vanavond.

@ roanna, dank je, ik heb even toegevoegd dat er meerdere mensen zijn die dit probleem hebben en voor de zekerheid heb ik het ook aangekaart bij de moderator groep

tis lastig voor mij om te achterhalen wat er fout gaat, aangezien het bij mij allemaal perfect verloopt…

@Bloem: Ik weet ook wel dat jij hier verder niets aan kan doen hoor meissie, maar ben al blij dat je het in ieder geval even aankaart bij de “baas” zal ik maar zeggen. Bedankt alvast. :thumbsup:

Lees net dat g*lden t**rs failliet is,weer een hoop mensen die gehoopt hadden op een reis naar Turkije en nu niet gaan…Lijkt me zo erg

@ roanna na ben ff op onderzoek uitgegaan en het blijkt dus echt een gigantisch probleem te zijn.
de helpdesk staat er vol mee, en alle laatste pagina’s zijn gevuld met lege foto albums.

ik ga ff testen

Oke Bloem, doe je best en laat me weten graag.

@TRL: Ik las het ook net. Pffff… wie zal de volgende zijn? Het zal niet meevallen, om in deze ( crisis) tijd, het hoofd boven water te houden voor de kleinere touroperators.

@ roanna heb je ff een mail gestuurd

@ trl weer eentje dus… had bijna voor hem gewerkt, in 2007 maar ja… had andere plannen

Bloem,dan had je nu waarschijnlijk zonder werk gezeten,of misschien ook wel niet…

Ik duik me bedje in.Fijne avond nog allemaal

Weltrusten TRL en een fijne dag morgen. :dag: :kus:

@Bloem: Hebbes. Zal even zien wat ik kan doen.

@ trl ja ach, 2007 is alweer lang geleden he :stuck_out_tongue: slaap lekker :dag:

@ roanna you’re welcome :wink:

Beps : was Cyn niet maar ikke die dat zei. Sorry hoor, zat gewoon een beetje te plagen omdat het hier met bakken naar beneden kwam.Tuurlijk zijn we altijd blij als iemand iets koopt wat ie heel graag wilt hebben, dat weet je toch wel:kus:
Roanna : misschien wordt nu ons foto-probleem toch nog opgelost he
Trl : alvast van harte met je vader en een fijne dag morgen,samen met C
G.lden tr…rs faiiliet?ben er wel meer dan 10 keer mee weggeweest:frown:ik was altijd heel tevreden
Marion : dat is echt balen:kus:weet hoe lang je er toch op gehoopt had
maar wie weet wat voor droomhuisje er nu gaat langskomen voor jullie.het is je gegund hoor