nee ze ging naar de voetzoekster en ging dan helpen bij de kleine van haar vriendin
weet niet of dat heel de dag zou zijn, maar denk zomaar van wel…
nee ze ging naar de voetzoekster en ging dan helpen bij de kleine van haar vriendin
weet niet of dat heel de dag zou zijn, maar denk zomaar van wel…
bleghhhh ik heb t wel gehad voor vandaag
echt zo’n rare dag vandaag… :retard:
ook nog sporten
nee ik ben er weer
Kleine van mn vriendin was t/m de lunch…
toen met een rotvaart naar “Het Oosten” een tuincentrum in Aalsmeer
swingparasol gekocht, van 450(hartmann) voor 150 haha
Zo met T naar de wok
wow wat een rust hier, zit iedereen in het :zon02:whawhawha
Goedenmiddag.
Nou, bijgelezen hoor. Over foto’s opzetten, naar de sport, naar het tuincentrum voor nieuwe parasol, over lekkere massages en nog lekkerder de masseur.
Enz, enz en nog net niet in een nieuwe deel.
Kokkie staat nu Mi-hoen te maken, kan ik ondertussen even vertellen…
ALLES GOED!!! :dope: Hoef over een jaar pas weer terug en dan niet meer met een fietstest, maar echo. Ook goed!
Liever zelfs.
Het fietsen gind me inderdaad ( bleek achteraf ) goed af en geen pijn of afwijkingen te vinden. Bloeddruk prachtig, ( ook tijdens het fietsen) cholesterol 4.7 dus ook goed.
Ben zo opgelucht!!!
@ MK: Zou het inderdaad komen van/door die aquagym? Hi, hi.
@ roanna
goed zo!!! hardstikke goed en opgelucht! zou haast willen zeggen, zie nu wel, maar ik snap wel dat je elke keer toch een beetje bang bent, dus daarom zeg ik het niet. maar ik ben ook opgelucht! toppie! voor een jaar goedgekeurd!
@ beps parasol?? waarvoor heb je die nodig dan? de zomer is alweer voorbij! hahahaha
zo, ikke lekker gesport. had helemaal geen zin, maar was eenmaal aan het lopen, de aankomst van de tour aan t kijken en voor ik er erg in had, hadden we een dik uur erop zitten, helemaal goed dus!
nu ff beetje bijlezen her en der en dan richting bank vrees ik
Roanna : nou dat is weer goed nieuws dan he. kun je er weer een jaartje tegen!:hihi:
Beps : voor de zon of tegen de regen???:lol:
Bloem : goed je best gedaan hoor, pluim verdiend:tongue:
ja een pluim… of een zonnebankje ![]()
Sorry even een egootje.
Ik wilde even mijn reactie toevoegen bij de helpdesk op de vraag van Tamara over foto’s plaatsen en ik schijn helemaal geen recht te hebben om die pagina te mogen bekijken. Het moet toch niet gekker worden.
Waar moet ik het dan neerzetten? :disgust: Jeetje zeg!!!
@Bloem: Lekker ff een uurtje op de bank ofzo? Hi, hi.
@Raak en Bloem: Ja, ben hier ook weer reuze blij mee. Het is toch altijd weer spannend, al weet je zelf wel een beetje hoe je in elkaar steekt, maar ben toch altijd bang, dat ze wat vinden. Maar gelukkig niet, wat natuurlijk niet wil zeggen, dat ik daarom ook 100 % ben en niets zal/kan krijgen, maar ben nu in ieder geval tevreden zo. :slywink:
Roanna,super dat het allemaal goed is,heb je dat ook weer gehad…
Bloem,lekker gesport…En nu languit op de bank.
Ik morgen vrij…Paps is dan jarig en is toch wel makkelijker als ze dan niet op C. hoeven te letten als er visite is…
@roanna
Weer geslaagd met vlag en wimpel, heerlijk hoor!
@trl
Alvast gefeliciteerd met je vader.
[quote=bloem29;439667@ beps parasol?? waarvoor heb je die nodig dan? de zomer is alweer voorbij! hahahaha[/quote]
Nou voor volgend jaar dan… t is een soort van giga koopje… adviesprijs is gewoon 4 keer van wat ik betaald heb. We willen al jaren zo een swing parasol(geen poot in t midden maar aan de zijkant) maar die dingen zijn mega duur. Nu tenminste een soort van betaalbaar…
Vind het alleen zo jammer dat iedereen gaat lopen lachen ipv dat ze het fijn vinden voor ons…
@Roanna: GEFELICITEERD!!! Dat is goed nieuws!!! Heerlijk hoor, als alles goed gaat…:kus:
Beps,dat is zeker een koopje,ben heel blij voor jullie en hoop dat de zon heel snel gaat schijnen…![]()
:dag: hey meiden …
De lange dag zit er weer op, en wat een verschil met vorige week zeg. Geen dweilgevoel en ik heb zowaar nog energie over. Morgen nog en dan … WEEKEND!!! Weer een week voorbij en nog 6 te gaan.
En dan … nieuws … :paranoid: … ik heb het huis niet, ik zag vandaag dat er vogeltjesfolie tegen de raam geplakt was en dat zal de woningstichting niet gedaan hebben :(:mad::disgust::retard:. Ik had me wel op het ergste voorbereid maar toch, je blijft hopen. Hoe lang nog voor het volgende huis toegewezen wordt.
En verder …
Roanna heeft de ‘APK’ goed doorstaan, dat is pas mooi nieuws.
27 juli orthoday voor Toos en trl
Toos pech met haar kies en ook al geen lekker velletje :kus:
Viva had eindelijk HAAR dag weer eens
Bloem flink gesport onder het sport kijken en heeft nu wel een zonnebankje verdiend
Cyn druk bezig met haar mobiel, de muziek moet er op.
Een drukke dag voor Beps, naar de pedicure, een kleintje op bezoek en nu aan de wok
MK ook nog even langs geweest
En Raak is weer druk aan het werk op de zaak.
Ik geloof dat ik het hele rijtje weer gehad heb en zo niet … excuse moi!
Toch nog iets vergeten!!
@TRL
Alvast gefeliciteerd met je vader!!!
Inderdaad Beps… ik zeg eerlijk heb geen idee van zo’n ding kost, maar jou kennende… jij gaat ook altijd op de koopjes af ( groot gelijk!) , dus heel veel plezier ervan en nu maar hopen dat het zonnetje dan ook nog een keer komt… :zon02:
@Marion: Oh, wat zonde zeg. Nu dus weer langer wachten. :kus:
Maar we blijven voor je hopen en duimen hoor!
Marion,balen zeg,hoop dat je toch snel een ander huisje krijgt :kus:
Ahhh Marion!! Das #$(%_%$^Balen zeg… maar ik denk dat er een nog veel mooier huisje voor je is,…maar t is GIGA balen…:kus: