Ga je ook nog even plat of blijf je wakker?
@MK: Tot straks!!
Zo de nageltjes gelakt, zo onder de douche en dan de handdoeken was nog even wegwerken. Voor de rest helemaal er klaar voor, hubs ligt nog even te knorren en Damber staat nu onder de douche.
Meiden in ADR tot morgen tegen/in de middag.:dag::vak01::vak02:
Marion en Tlr…hou hier de boel in de gaten.:kus:![]()
MK en Toos tot strakkies>>>
Viva, Damber en Hubs, Toos en Hubs, MK, hubs en kids, Heel veel plezier in ADR!!! Doe alles en iedereen maar de groeten!
Zo, efkes aangepast
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juniADR:TURKEY:
Toos: 20 juni 15 dagen ADR:TURKEY:
MK: 20 juni 15 dagen ADR:TURKEY:
**
Miere011:** 29 juli- 6 augustus: Adana
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
Pfff zo moe!!!
Lekkere borrel gehad, lieve muziek(ehh live denk ik hihi) En nu slapen. Wel bedjes klaarzetten morgen en saampjes met paps en mams en Roanna en Kokkie naar De Markt…ehhh nee, naar de zaterdagmarkt…:lol:
Goede reis voor allen en tot morgen in t eggie of hier…
Zo, ikke ook weer op de kamer : cyn en bloem weggezwaaid, die zijn Turgutreis aan het onveilig maken nu.
Ga nog ff checken hoe de vlucht gepland staat en dan morgen tegen d middag hier de opwachting maken. Zal me een feest worden hoor morgenavond.
Marion, Trl en Miere : geniet van het weekend en zal morgen verslag uitbrengen van de aankomst. Duik nu mijn bedje in:dag:
Goede avond …
De vertrekkers zijn er klaar voor en zitten op hete kolen nu.
De feestvarkens hebben inmiddels weer verslag uit gebracht.
Bloem en Cyn zijn Turgutreis onveilig aan het maken … mooie mannen berg je!!
En ik ga ff zonnebanken en dan een keer het bed in want wil morgen vroeg op. J en ik gaan op pad samen. Wij hebben ook een beetje Turkije als het goed is. Wij gaan kijken naar de ‘TürkYıldızları’ in Volkel. Ik hoop dat we op tijd zijn want kan nergens vinden hoe laat ze komen.
Zo ik ben ook weer wakker. Heb een uurtje geleden de bedjes al klaargezet(voor ons en de meiden) en zo aan het ontbijt en dan naar Turgutreis…
Hihi…en dan komt de giga-groep aan ohhhhhhh wat een feest(pfff we zaten gister met ons 10-en aan de borrel, en dat lukte maar ‘net’ dus…dat zal wat worden als we dat met zn tiggen willen doen…
Zo het zijn eigenlijk best van die leuke ego-berichtjes…maar meer komt er ook niet meer uit haha
Miere011: 29 juli- 6 augustus: Adana![]()
Bloem29: 2 aug roadtrip naar Budapest!!
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jill: 17 augustus t/m 20 september Alanya
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill
Marion,maak er een leuke dag van met J,hoop dat jullie op tijd zijn.
Beps,de bedjes weer klaar,dus de dames kunnen er zo opduiken als ze terug komen.
Veel plezier.
Goede morgen …ik heb de ogen ook weer open. De zon schijnt al volop … mooi zo!! Prachtig weer voor Volkel. Nog even rustig wakker worden en dan op pad.
@Miere
En dan opeens sta je op nummer 1.
@TRL
Thanks … ga jij nog iets leuks doen vandaag?
Marion,nee zit niet in de planning ben niet in de stemming.Voel me al paar dagen niet ok.
Volkel zijn daar ook niet de luchtmachtdagen dit weekend?
@TRL
Klopt, J vindt het mooi om te zien. En hij verwacht nog bekenden tegen te komen van de rondleiding van school vorig jaar :unibrow:. En het turkse demoteam komt vandaag en dat wil ik graag zien, dat moet erg mooi zijn.
Wat k*t dat je je niet lekker voelt. Als je je ei kwijt wil dan weet je me te vinden he!
Zo dan, sta ik ff lekker lang op 1!
Marion, veel plezier vandaag met J.
TRL, toch niet ziekies, hè?
En wie had het ook alweer over vlooien??? Heb er van gedroomd vannacht, getver.
Ik ga ook niks leuks doen vandaag. Gewoon, het huissie een bietje straktrekken, boodschappies doen, vaderdagcadeautje scoren… en dan om half 5 weer naar het restaurant, om een paar uurtjes te werken.
Had trouwens nog wel een mazzeltje van de week. Ik was overgegaan naar een andere energie maatschappij, en kreeg van de week de afrekening van de ouwe. Eerst van de elektra, moest bijna 200 euries bijbetalen, dus toen baalde ik. En een dag later die van de gas, kreeg ik ruim 500 euries van terug. Resultaat: precies de prijs van m’n ticket terug, haha ikke blij.
**
Nou, wachten op bericht dat de laatste lading ADR gangers goed is aangekomen, zal me een feest worden daar
Fijne dag allemaal…
Mar,was ik maar ziekjes dan wist ik dat het weer over ging.
Toch een mooie meevaller dan he,ticket er weer uit.
Zouden Viva,Toos,Mk en consorten al lekker aan het zwembad liggen?
Hier de lading aangekomen, en lekker bij zitten kletsen…
Nu de douche en dan naar de borrel…jemmig is het hier slecht :lol:
Hi, en nu is de borrel dus weer afgelopen en gaan we naar ons bedje toe.
wsas weer een gezellige avond met de hele bups bij elkaar. De nieuwkomers waren nu wel een beetje moe maar verder alles helemaal perfect.
Beps : :dag::dag::dag: zie dat je er ook bent, wij zijn nu de enige volgens mij:frown:
Trl : probeer toch een beetje in een beter velletje te komen meisje
Marion : hoop dat jullie een gezellig turks daagje gehad hebben
Miere : jij bent nu gewoon al de volgende >>>
welterusten en tot morgen:dag:
Ik was er wel, maar maar heel kort
Zag dat niemand geweest was, dus dan maar slapen
Bedjes weer gezet, en het gaat nu snel…nog 3 hele dagen, en dan gaan we naar huis…de meiden al een avond eerder…
Tot vanmiddag