Zo ik achter mijn bureau…de laatste uurtjes, heb al een natte rug, ben maar niet terug naar bed gegaan…Heb nog gestreken, vaatwasser aangezet, wasje aangezet…en de witlof voor vanavond al voorgekookt…vanmiddag nog even een dweil door de toko, en een doek langs de toiletten en dan ben ik er klaar mee/voor…
Toos wij waren standaard ingecheckt op rij 4…jammer geen plek meer op de achterste rijen…
ik kon ook op rij 1 gaan zitten of bij de nooduitgang, op zich is bij de nooduitgang wel lekker heb je veel ruimte, maar je ziet helemaal niks en aangezien mijn hubs altijd de hele weg ligt te pitten is het wel zo leuk om dan wat te zien, ik denk dat Damber ook haar oogjes wel dicht doet, wij gaan namelijk niet meer naar bed…nou ja we zien elkaar wel op schippiehollie…hoe laat gaan jullie rijden??
Mk nog gelukt op in te checken op een plekkie die je wilde
Ik had uiteraard geen keus, maar wij zitten op rij 25/26.
Ik ben nog wel terug in bed gekropen, maar dan lig je toch eerst wakker, heb nog een half uurtje geslapen.
@beps
Dank je voor je berichtje, ik zag hem pas toen ik naar bed ging. Hij zat nog in m’n jas.
En nu ben ik hem weer vergeten… ben vast te vroeg opgestaan vanmorgen
Nu nog maar 1 dag en dan zijn we er… maar dan lopen jullie net allemaal op de markt.
Ben wel terug gegaan, maar niet meer geslapen. @Mk: Jullie ook ingesjekt, nu de koffers nog, ben jij er ook klaar voor. Hoe laat zijn jullie op sjiphol? @Viva: De toko al een eind glad, nu achter het bureau. Wij gaan zo’n beetje kwart voor 1 rijden, zijn dan om ongeveer kwart over 2 in Aalsmeer, zetten daar de auto neer en worden dan door met en co naar sjiphol gebracht. Denk dat we daar ongeveer half 3 zijn. En jullie?
Om eerlijk te zijn was ik ook liever vlinder geweest maar zei een paar dagen geleden dat ik wel ff vlo zou willen zijn dus ik dacht die houden we er maar in.
@MK
Ook een knippakketje per mail! Is bij Korendom ook altijd zo.
Eens kijken wie er boven aan het lijstje staan … de 3 musketiers :slywink:
@Viva (Damber en hubs)
Net terug van Portugal en nu staan de koffers al weer klaar voor Turkije. Op naar ADR! De kuitspieren zijn getraind voor een wandeling over de markt maar ik vermoed dat je nu meer last gaat krijgen van je armspieren want cocktailArie schijnt erg goed te zijn. En heb je last dan is er nog geen man overboord. Snel naar hamamAli, die maakt de boel wel weer soepel. En ook heel belangrijk, nu schijnt de :zon02: volop dus meiden en hub, heel veel plezier en geniet in