TTT 122, als we zo doorkletsen hebben we in ADR niets meer te doen

TICKETS ZIJN ER…!!!
Maar brachten niets nieuws: Tijden kloppen!!!

@Bloem:
helemaal met je eens ! Moest vorige maand in 1x 400 euro dokken.
2x 155 eigen risico en 2x 50 eigen risico voor de fysio…gggggrrrrrrrr. Betaal liever 20 euro meer per maand dan dit in 1x te moeten ophoesten. :frowning:

Weer terug van de arbeid ! Was heeeeeel leuk en ontspannen allemaal. Fijne collega’s die me uitgebreide rondleiding etc. hebben gegeven. Kennisgemaakt met mijn “bazen” en ook nog een ietsiepietsie gewerkt :unibrow:
Mijn 1e indruk is in ieder geval goed geweest. Morgen vrij, en vrijdagmiddag weer aan de bak.
Nu even de hap klaarmaken en vanaaf…weet nog niet.

@ carla klinkt goed!! :thumbsup:

@ beps nou ja des te beter toch? waren goede tijden!!

ja ik baal echt… tis niet dat ik het niet wil of kan betalen ofzo. maar elke maand is er wel wat wat ik niet in gecalculeerd had en nooit lukt t eens een keer een maand …

Zo mn ouders naar huis. Lekker gegeten, wereldgerecht beef chimchurry!! Zo lekker…
Morgen misschien maar de köfte dan haha

@Carla: mooi dat het zo goed ging vanmiddag! En dan morgen eerst bijkomen voor je vrjidag weer werken mag/moet hihi

Hallo ! Kom ook nog even aanwippen !!
Ben druk bezig met alle aanpassingen hier in orde te krijgen, precies niet zo makkelijk ?

Oma Carla : bij jou alles terug in orde zo te zien ? Blij voor je !

Had pb’tje naar Jeroen gestuurd, maar die stuurde me door naar de helpdesk. Nu ja, ik zie wel …

Deze morgen kapper gedaan, haartjes weer leuk stukje korter. Voelt lekker ! :zon02:

Vlug spaghettitje gegeten, naar dermataloog voor mijn therapie en met ventje nog wat gaan shoppen. Toch nog 2 leuke kleedjes, 2 bloesjes, 2 hemdjes voor ventje en maar liefst 4 paar (!!) slippers gevonden. Vorig jaar heb ik weken gezocht om 1 paar slippers te vinden … :mad:

En ook nog wat leuke lingerie (kan en mag er altijd bij toch ?)

Heb altijd zo’n zin om geld uit te geven als we op vakantie mogen :biggrin:

De nodige zonnecrèmes zijn ook al in huis gehaald :zon02:

Hihi ik dacht dat ik dat alleen had haha!!!
Nee hoor, wij ook al bijna alles in huis. Vandaag bij de grote supermarkt de favo cappu-sticks gehaald…wil toch 's morgens eerst een cappu voor we gaan ontbijten…creme in t zonnetje is er, koffie voor hubbie, en nou dat wast dan wel… oh ja shampoo voor in en na t zonnetje…

Maandag de klieder weer in de haartjes, dinsdag de revisie van de nagels, en coupe ellende knippen… nou en dan zijn we er redelijk denk ik…haha, koffer inpakken, tukkie doen, aiji weg, en wij weg… OHHHHHH ik kan niet wachten, minder dan 6 dagen…

Carla : eerste werkdag erop zitten en goed meegevalen
Beps: ouders komen eten en…TICKETS BINNEN
Marion : gaat aftellen naar appartement
Roanna : lekker ding bij de deur in Gumbet ???
MK : moest wachten op kantoor en kon dus gezellig meekletsen
Bloem : houdt niet van vis dus weet leuk restaurantje
Cyn : te laat maar hoop dat je fijne avond hebt bij de 3 Js, wat dat
ook moge zijn:frown:
Kaylo : leuke lingerie bij ??? wat ben jij van plan dan hahaha
Trl : sms gestuurd en toch helaas traantjes gevloeid, kon niet anders he.
Hoop dat ze toch een beetje kan gaan genieten nu want dit was alweer dag 2 van de 8.
Jill : auto gehuurd, maar beetje ver omlangs te komen, offfff???
Enne dames, wil eigenlijk over de terugreis nog nix lezen hoor. Heb nog geen bericht van Neckerdinges

de 3 J’s zijn 3 (Joh) jongens uit Volendam, die best leuk kunnen zingen Hihi!!!
Weer zo een groep Volendammers, hoop alleen dat ze niet ook een Jolanthe aan de haak slaan :lol:

raak : leuke lingerie komt altijd van pas, toch ?

Volgende woensdag nog op “groot onderhoud” : EPILEREN !!! Jakkes !!
Voetjes en nageltjes worden natuurlijk ook gedaan, maar naar die waxbeurten kijk ik niet zo erg naar uit. Benen, okseltjes, bikinilijn (natuulijk …), en wenkbrauwen wat bijwerken. Pfff… Wat een vrouw lijden (leiden ?) kan …

Weer een nieuwe (positieve) reactie op VRW over ADR :vak02:

Heb gelijk even de 14-daagse weerverwachting bekeken…jippppppieeeeeeeeeeeeeee

En ik heb nog steeds maar 1 sterretje en 15 posts i.p.v. mijn 5 sterren en 6.995 post of zo :o

oma carla : kan bijna niet anders dan positief toch ? (hoop ik …)

Hoop dat de meningen daar niet gaan veranderen als gans de WW-boel terug naar huis is … haha !!

Kaylo: Voor het epileren heb ik een soort van scheermesje… net zo netjes, goed zelf te doen, en TOTAAL niet pijnlijk!! ik heb er 2,…dus zal er 1 meenemen haha!!!
En wat de lijnen betreft niets wat zonder wax ook te doen is…ik houd niet van pijn, en zoek graag het scheermes…ehhh gemak…hihi!!!

Zo meiden, ik mag morgen mn laatste dag werken voor de vakantie(tenminste daar ga ik van uit dus…)
:slapen: lekker…
:dag:

Kaylo : dat wordt weer een hoop pijn lijden dan he maar dan kom je er ook mooi door daar in ADR en ook nog nieuwe lingerie wowwwwwwww
Carla : ik zal het commentaar ook even gaan lezen, verhoogt alvast weer de feestvreugde:biggrin:
Beps : waxen : ik moet er ook niet aan denken hoor, hier ook gewoon het mes haha.enne 3 J’s echt noooooit van gehoord

Goedenavond ladies.

@Carla: Mooi zeg. Toch een goede indruk gekregen over je werkzaamheden. Nou, er weer lekker tegenaan zou ik zeggen. Nouja… wel eerst op vakantie dan he!!! :vak02:

@Meiden in het algemeen… wat zijn jullie nog veel van plan met jullie zelf voor dat je weg gaat. Oke, ik ook nog naar de kapper om te knippen, zelf kleuren, haartjes hier en daar ff weghalen, maar dat was het dan wel bij mij. :biggrin: Heb vanmiddag al maar wel vast een pakje TL tjes meegenomen. Wel die kleintjes hoor. :stuck_out_tongue:

Kokkie toch ook morgen nog maar ff kijken bij de Kijksh** voor een koffer. Ze hadden ze weer in de aanbieding. Staan in dat blaadje, die blauwe.

De 3 J’s??? Never hurt of them.

@Raak: We gaan wel samen op de pc ff intjekke he tegen die tijd? Wij ook nog geen tickets hoor, maar er gaat er die dag maar een, dus zijn de tijden hetzelfde als die van Beps. Mooie tijden ook!!

@All: Ja ha, wel goede recencies op VRW, maar heb je gelezen, wel op tijd je handdoekje leggen he. Nou, ben me daar gek!!! Ik zie wel waar ik ga zitten of liggen. :biggrin:

@Kaylo: Ik begrijp er niets van. Carla was zo terug met haar hebben en houden en jij moet het nog steeds met je 2e naam doen. Vreemd hoor, maarja ik zal hier wel geen verstand van hebben, hoe dat werkt daar op de redactie.

Vroeger ging ik ook nog altijd even voor de vakantie naar de kapper tot ik het eens in Turkije liet doen,zo mooi waren ze nog nooit gekleurd!!!
En knippen dat ze kunnen.

Ik laat daar dan gelijk pedicure en manicuren en dat voor een 55 euro.
Dan zetten ze er wel drie kleuren op .
Maar ja als wij een maand ginds zijn dan maakt een paar uur kapper ook niet uit maar kan me voorstellen dat je als je een week of 2 gaat niet een dag aan de kapper wil opofferen.

@Jiil: Ja, als je er wat langer zit, is het zeker de moeite waard om het daar te laten doen. Ik heb wel een keer de nagels enzo laten doen in Kusadasi, maar dat kwam omdat zo’n vent de hele dag bij het hotel staat te leuren om klanten en toen heb ik het maar een keer laten doen om van dat gezeur af te zijn, maar moet zeggen… hardstikke mooi gedaan door zijn vrouwtje. Echt… en dat alles voor €30.

Hier heb ik ook meestal een thuiskapster en die doet ons beiden voor €15 knippen en dan doe ik meestal zelf nadien een kleurtje van de Acti*n erin a € 3,99, dus is deze Klara weer voor een paar centen klaar.

Ha meiden, ik probeer m’n ticket te boeken, maar lukt niet, grrrrrrrrrrrrr

zou wel leuk zijn als het wel lukt, want mijn kapper uit Marmaris zit nu in Adana, en dat is nou net waar ik naar toe wil!! Kan ik ook m’n haartjes daar weer laten doen.