TTT 122, als we zo doorkletsen hebben we in ADR niets meer te doen

kan beps alvast wennen voor hoe het eraantoegaat na 28 juli :stuck_out_tongue:

Mmmmmiddag.

Niet veel gemist hier. Ging alleen maar over eten dus…:drugged:

Vrijdag visdag was er vorig jaar ook al. Gaan ze zo’n vis… echt waar… van een meter, staande/hangend BBQen en mag je met je bordje wat komen halen. Er is die avond echt niet alleen vis hoor! Genoeg andere gerechten bij het buffet. Ik hou ook niet van vis, nouja, kibbeling dan, maar kokkie vind het heerlijk. Ik loop wel naar het buffet. Keuze zat!

Bedoelen jullie Seray in Gumbet? Als het die is,… LEUK!!! :nod:

Kreeg net van Neckerdinges een service mail met de mededeling dat mijn reis over 2 weken is en dat we over een week de tickets kunnen verwachten en dat we nog extra kofferlabels en dergelijke konden bestellen. Toch fijn dat ze ons helpen herinneren, dat wij over 2 weken op vakantie gaan met hen. >>> Ha, ha.

Ohhh dat hebben wij niet gehad(denk ik haha ik gooi dat meestal weg, haha)

Beps: maar jij hebt toch ook niet via de neckermann website geboekt?? :wink:

Ohhhhh is dat t!!!
Hihi

En bedankt… :chin:

@ roanna, je zult het maar vergeten!!

en ja, die bedoel ik, seray ocak basi tegenover Serhan en naast Magnific (toch?) met die turkse-nederlander voor de deur die altijd vraagt of je op de fiets bent… hahha

zooo lekker eten… de 1e keer kofte daar… mhmhmhmhmh te lekker!

Niet helemaal naast Magnific… Maar het straatje naar rechts… Zit meer tegenover Serhan inderdaad…

ja okey, maar als je in seray ocak basi bent en je kijkt vooruit, dan zie je wel magnific liggen, dus dan ist toch tegenover? ligt er alleen aan waar je staat en welke kant je op kijkt :stuck_out_tongue: owh wel… ik weet t wel te vinden !! :smiley:

Ja die ja… wat ik zo’n lekker ding vond die bij de toegang staat. :unibrow: Enneh… waar jij Cynthia ons hebt zien zitten eten toen jullie er langs wandelden. Je vroeg later nog… had je man een petje op… ja dus.

Inderdaad schuin tegenover Serhan en als je op het terras zit, kun je inderdaad op de achterkant van Magnific kijken. Oh… ikke heimwee.

@Cynthia: Ja, er zit eerst nog dat zandpad met die paar winkeltjes tussen, waar je ook lekkere sexthee kunt kopen. :unibrow: (Zeggen ze) Hi, hi

ja dat lekker ding bij de ‘deur’ jaja… en heel aardig dat ie is… daarom is ie ook zo leuk vrees ik hahaha

owh WANNEER GAAN WE!!!

Over 2 weken askims over 2 weken…

@ cyn vanaaf my big fat greek wedding :stuck_out_tongue:
en morgen: the wedding date…

dan hoop ik er al een halve week te zitten… ben over 3 weken ookalweer thuis >>>

Ohh nice :smiley: Maar ben er vanavond niet… Dus dan maar even opnemen :smiley:

dacht dat je t wel interessant vond… wat ga je vanaaf doen dan? dementie trainign??

waar is je glitter sig??

ik ga naar huisssss

nee die training was gister… Heb vanavond concert van de 3J’s… lalalala… :wink: En ja die films ben ik dol op!!! :smiley: Dus even recorder instellen!!

En die glitter deed het niet meer :frowning:

Wel thuis! :dag:

@Marion je gaat zien heerlijk hoor op een appartement,en straks wil je niet meer anders!!

Ik ben weer weg!!!

Tot morgen!!! :kus:

3 j’s…? noooit van gehoord, maar ja… vrees zomaar dat dat nix voor mij is…

:frowning: brief van de ziektenkosten… mn eigen bijdrag a 155 maar weer ff dokken… echt elke maand is er wel weer wat. gaat om nota’s van de 1e week van januari (medicijnen) en die geven ze nu per brief te kennen dat ik dat moet betalen… vind het echt zo’n onzin! gooi dan de premie 10 euro omhoog en als je dat niet opmaakt krijg je het 1 januari terug… zucht…