heeft het geonweerd vannacht… nix gemerkt…!
Echt TE erg… VRESELIJKE herrie… PFFFFF
Hier stromen de schadegevallen binnen, waterschade, bliksemschade, koeien dood…
Goedemorgen vanuit een regenachtig grijs westen.
Vannacht noodweer geweest, om 12 uur/om 3 uur/om 5 uur het ging verschrikkelijk te keer,
vanochtend op weg naar het werk, 4 bomen afgeknapt en over de weg. Nou ja het frist er wel van op, want wat is het warm in huis…en alles moest dicht voor het noodweer.
Voor de rest sluit ik me voor het gemak bij iedereen aan.
Vandaag mijn laatste werkdag voor de vakantie yippie
Ik snap niets van die boeren je laat die beesten toch niet op het land staan met zulk weer.
Vind dat een verzekering dan maar niet moet uitbetalen…misschien is het wel onbegonnen werk hoor al die beesten weer onder een dak te zetten. Maar het was voorspeld dat het noodweer zou worden. Vind het gewoon een beetje zielig voor die beesten.
Het was ook vele malen erger dan voorspeld, daarbij haal je niet ‘zomaar’ even je veestapel binnen
Tuurlijk is het rot voor die beessies…maar ik vind je reaktie echt een van een ‘stadse’ dame Viv… en om dan te zeggen: Niet uitbetalen… nee dat kan niet…net zoiets als zeggen dat ehhh: iemand die rookt eigen kosten voor ziek zijn/arbeidsongeschiktheid/ed te laten betalen(iemand die dik is kosten niet vergoeden,…)
hahaha Beps ja ik ben dan ook een stadse dame maar de paarden werden hier ook naar binnen gehaald, ik kijk namelijk zo op een weiland met paarden.
Hebben jullie ook problemen met WW hij wil bijna de pagina niet openen en een berichtje plaatsen duurt heel lang voor hij erop staat.
Goeiemorgen!!!
Beps: JAAAAAAAAAAAAAAAAAA Wat spannend weer!!! :kus:
Bloem: heb ik tenminste nog iets te doen vandaag
Nu de tickets even afwachten… Zal ik 1 dag voor vertrek inchecken op mijn werk… en dan kunnen we!!! En doe mij ook maar zo’n cocktail ![]()
Ik kapot… Heb vannacht 2 uurtjes geslapen… Heeft boven mijn huis van 22.00 tot 05.00 uur gedonderd, geregend, gestormd… alles door elkaar… Werdt er gestoord van… Geen oog dicht gedaan… En dan slaap je eindelijk is het al bijna 7 uur… Ben dus helemaal duf nog… Nou ja kan ik alvast wennen aan het weinig slapen ![]()
Net wel mijn kop gestoten bij het uitstappen uit de auto, dus nu beetje draaierig en misselijk… :retard:
Vandaag weer vaste ritueel… werken en vanavond naar de cursus dementie… Erg boeiend elke week weer… ![]()
Nou meiden ik ga maar even wat water pakken…:drugged:
Goedemorgen ladies.
Nou, hier ook wel wat regen en gedonder tegen een uur of 5 vanmorgen en heb het wel gehoord, maar me eigen nog weer lekker een keer omgedraaid. Ik hoorde net ook op radio Gelderland dat het ergste boven de lijn Ede/Nijkerk lag, dus daarom hebben wij er denk ik weinig van meegekregen. Gelukkig.
Tja,ik had vroegah een vriendin die dochter was van een boer en die hadden hun vee ook niet naast de deur staan, maar in een weiland in het buitengebied, dus denk dat er dan ook geen beginnen aan is, om midden in de nacht al het vee ( en sommigen hebben heel veel) binnen te halen. Hun hadden wel een overdekte plek waar ze eventueel konden staan. Natuurlijk is het best zielig voor de beessies, maarja, zullen ze wel als bedrijfsrisico aanmerken.
Zo, ik nu ff douchen en weer op naar de normale dagelijkse dingen.
Hier trouwens net als gister een heerlijk :zon02:.
@Viva: Ik had met het openen van de site, dat het ook heel traag ging. Hebben zeker ook last van het onweer gehad. Ha, ha.
Paarden haal je zo binnen, lopen aan de ‘lijn’ mee, dat doen koeien niet, en koeien staan er met zn honderden, paarden meestal met minder en zij zijn dan ook banger voor onweer dan koeien zijn…
Maar goed…het is een ramp, ook zeker voor de boeren, en de gewassen: dus ook voor ons, want dan worden de producten weer (NOG) duurder
@Cyn: OHHH JAAAA spannend he…hihi
Meiden, impressie van de wandeling zondag :arrow: Op Aiji haar pagina hihi
Hier ook giga traag…
Hier geen last van traagheid… de computer dan he… Ik wel haha
Ik net weer 2 bol.com bonnen uitgegeven… Raving Rabbids… Heb die volgens mij bij jou gezien Beps… Klopt dat???
Was ook om 5 uur wakker,was echt harde onweer,maar kon daarna wel weer slapen.En nu ween flauw zonnetje
Ja klopt Cyn, maar deel 1 of 2…hihi
Hier geen zon te bekennen…rommelt nog steeds in de lucht.
Beps; 1 geloof ik…
Toos, waar zit je heb je je manager nog van jetje gegeven…???
Zon verdwijnt hier ook langzaam…
tis hier loodgrijs en netwerk super traag…
tis ff opstarten zeg…