Zo, wat een rust vanavond.
Nouja, was/ben zelf ook een beetje tv aan het kijken. Leuke aflevering van Paul weer, maar ondertussen wel op de meeleesstand.
Iedereen alvast weltrusten en tot morgen weer en iedereen weer een goeie werkweek. :disgust:
Zo, wat een rust vanavond.
Nouja, was/ben zelf ook een beetje tv aan het kijken. Leuke aflevering van Paul weer, maar ondertussen wel op de meeleesstand.
Iedereen alvast weltrusten en tot morgen weer en iedereen weer een goeie werkweek. :disgust:
Goedemorgen allen…
Ikke ben er weer. Bloemmie moet volgens mij een mega schaatsweekend gehad hebben, wat een beelden!!!(kon haar niet vinden helaas!)
Morgenochtend mag ik invallen, dus ben ik van 6-11 aan t werk(een vestiging heeft vergadering, dus kunnen wij invallen, geen punt)
@Toos: Sterkte en wijsheid bij het gesprek, ik hoop dat het niet nodig is, maar gewoon opspelen hoor. Jullie weten wat zij wil, dat weten ze in het ZH niet!!
En verder…ik ben er vandaag nog wel haha
goedemorgen bloody monday…zoals ze zeggen. nou idd
vanochtend om 6. uur Damber in de badkamer, doet het licht aan boven de wastafel en de hele lamp knalde uit elkaar, dus ik mijn bed uit…stofzuiger erbij…stop weer omdraaien…echt maandag dus.
Hier op het werk een mega klus…die docenten denken dat we niets beters te doen hebben, allemaal noten op hun zang…collega heeft mijn koffiekaart dus ik kan geen koffie halen en ik zit hier al een klein uurtje, wil koffie en baal nu al als een stekker.
Toos sterkte in het zh.
Beps werkse…
ik op meeleesstand
Ohhh Viv…alles VOOR de koffie :retard: !!!
(ik werk MORGEN, vandaag is mn ‘ikdoenietshetismijnvrijedagdag’)
Goede morgen … vanaf hier niet echt iets te melden wat de moeite waard is.
@Beps
Je vrije dag vandaag … lekker nietsen … geniet er van.
@Viva
Geen goed begin van de maandag voor jou. Eerst de lamp kapot, een megaklus en dan heb je geen koffie. Niemand anders aanwezig die medelijden met je heeft en een bakkie voor je gaat halen?
@Toos
Vandaag het gesprek. Ik wens jullie veel sterkte … dikke kus!
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
**En dan de verjaardagen nog …
14/02 Marion**
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
Toos,sterkte vandaag met het gesprek.
Beps,lekker vrij en niets doen vandaag
Viva,wachten op koffie,dat doe je dus ook niet meer,je koffiekaart aan collega geven.
Fijne dag allemaal
Mogge, hier ook nix speciaals te melden
Toos : sterkte
Beps : luierse
Viva : mooi k.t begonnen aan de week
Trl : ook fijne dag
Marion : ook verders nix te melden
zo te horen wordt het niet een speciaal kletsmaandagje:slywink:
Ook goedemorgen.
Hoezo verslaafd? :lol: Ik heb ook eigenlijk niets bijzonders te melden, dan dat ik ook wakker ben en aan mijn 1e bakkie ( sorry Viva ) zit. Als ik wat dichterbij zat, kwam ik ff een thermoskan met koffie brengen. Ha,ha.
Waarom dan toch hier ff melden? Weet ik ook niet. :lol: Gewoonte al?
Maar ben ook met mijn gedachte bij Toos en hubs.
Iedereen toch weer een fijne dag, al dan niet op en aan het werk. :dag:
zo koffiekaart weer terrecht, nou wij hebben allemaal een eigen kaart, daarmee kun je uit de automaat tappen…collega is die van haar kwijt, die van mij ligt onder mijn monitor van de pc…maar datdoeiknudusnietmeer he…jammer dan als je de kaart kwijt bent moet je een nieuwe kopen…
@Viva: He, gelukkig. Probleem weer opgelost. Bij ons is de koffie zonder kaart en nog altijd gratis, maar vraag me af tot hoelang dat nog zal duren. Hier staan door het hele gebouw van die dure apparaten, die van alles en nog wat kunnen tappen, alleen nog net geen cocktails. :biggrin:
Maargoed meiden… ik ga ff showeren. Lekker de boel weer opfrissen.
Tot ergens weer vandaag! :dag:
Viva : goed zo you go girl, moeten wel van je koffiekaart afblijven he
Roanna : goedemorgen !
Kijk en daar gaan we in juni dus iets aan veranderen :biggrin: ![]()
Viva,gelukkig koffiekaart weer terug,nu de schade inhalen …
Bij ons ook geen koffiekaart,wij kunnen zoveel en zovaak koffie halen als we willen,wordt elke maand een klein bedrag ingehouden van ons loon,en eind van het jaar krijgen we daar ter compensatie ir*s cheques voor.
Koffie bij ons gratis, net al een glasje jus of zo…(niet elke dag, maar zo af en toe, staat in de grote koelkast zeg maar) En… 40 ct voor een blikje fris…ach ook goed te betalen…
hier de koffie dus ook gratis (15 koppen per dag per persoon) maar wel met de koffie kaart dus als je in dienst komt krijg je die kaart is ook goed voor 4000 kopieen per jaar. Maar als je hem dus verliest moet je een nieuwe kaart kopen.
Mag je MAAR 15 koppen koffie??? Tssss
ohh dan wordt mijn personeel wel verwend hoor.Kunnen koffie en thee of soep of choco pakken wat ze willen en tussen de middag wordt eten gehaald en de hele koelkast staat vol met drinken wat ze zelf lekker vinden en melk en yoghurt en fruit:biggrin:Nu ik het zo type lijkt het wel een beetje op een uai he maar moet ook wel tussendoor gewerkt worden hoor
Raak nog een plekkie voor mij bij jou???![]()
@Raak: Ook goedemorgen. ![]()
Heb ff het een en ander hier gedaan en nu weer even achter de compie. En weet je wat het ergst is…:unibrow: ik zit hier en kokkie staat in de keuken het vlees voor vanavond aan te braden. Moet toch ook nie gekker worre! Maarja, had net al wel ff koffie voor 'm gezet. ![]()
Trouwens… zou Filiz gister niet terug gaan naar Turkije? Kan het nergens terug vinden. Niet dat het zoveel uitmaakt, ze kwam toch haast niet meer hier, maar hoorde er toch nog wel een beetje bij, om even uitgezwaaid te worden. Maar lees ook bij het kleine zusje niks erover. Nouja, miss vergis ik me ook wel. (DDD)