TTT 112 omdat niemand durft haha

@Beps: Geniet van je beautydagje
@Viva: Dag voor jezelf, moet je af en toe doen he
@Trl: C aan het huilen geweest, misschien nog last van de prik? De meiden waren er een paar dagen vervelend van

Toos,daar zat ik ook al aan te denken,hij is huileriger dan gisteren…

Hier sneeuwt het nu

Goedemorgen all. :dag:

Hier ook grijs, maar wel droog. Zo te zien, ook niet gevroren.

Ben net klaar met de bovenboel. Ja, ja, het is weer vrijdag. Nu mezelf nog even op kallefateren en dan nog ff aan de koffie met kokkie, die nu lekker onder douche staat. :smile:

@TRL: Ja, zou best nog kunnen dat het toch nog van de prikjes komt.

@Toos: :dag:

De rest allemaal weer leuke dingen aan het doen. ( denk aan Beps). Viva lekker dagje voor d’r zelf. Marion ff druk achter, maar neem aan dan ook weer gehad voor vandaag. Bloem al op het werk. Hopenlijk scorend. :wub: Tis een bietje stillekes nu he? :biggrin: Raak naar de beurs. Toch geen VB he? :biggrin:

Nou, ga ff aan de koffie. :dag:

@Roanna::dag:

Gisteravond geen goed nieuws uit het zh, ze was erg diep weg, reageerde niet, ook niet als ze flink aan de beademingsbuis rommelde. Ze weten niet hoe het komt, heeft waarschijnlijk met het beademen te maken. Ik heb hub nog niet gehoord vanmorgen, weet niet hoe het vannacht is gegaan

Ik ga even badderen en aan de wasmand beginnen.

@Toos: Oh, wat erg dan!! Is hubs vannacht daar geweest dan? En dan de vraag … hoelang houden ze dit vol he? Lijkt me zo erg, vooral voor degenen die er iedere keer naar toe moeten, want ik neem aan, dat ze er zelf niet veel van mee krijgt.

nee hub is er niet geweest vannacht, hij belt 's morgens hoe het gegaan is

Oh, zo ja Toos.

Nou, sterkte er weer mee hoor. :kus:

De afgelopen dagen reageerde ze wel. Door het slaapmiddel is ze het ook zo weer vergeten. Ze beseft niet waar ze is of hoe ziek ze is

Maar goed, ga even badderen, anders gaat het hier zo stinken

Zo, doe zo ook mijn kraampje maar weer op slot. Ben zo neusverkouden, dat het water me uit de neus en ogen komt. Zit iedere keer met tranende ogen en dan zie ik alles dubbel, maar dat is ook erg vermoeiend. :finger: Bah!!

Zal zo wat worden op het werk. Ik denk dat ik maar op mijn gevoel afga en zo boel aantoets. :smiley:

Ik ruik nu toch niks. :lol:

@Viva
Lekker dagje voor jezelf, op de was na dan, geniet er van.

@TRL
He toch, C huilerig vannacht, de prik of misschien aangestoken door het zieke kindje van de week?

@Toos
Ook aan de was vandaag.
Het blijft wisselend in het ziekenhuis, het ene moment wat gunstigere berichten en de dag erop lijkt het weer achteruit te gaan. Moeilijk zeg.

@Raak
Is met de schuursponsjes en vaatdoeken naar Duitsland. Wat zal het daar overal schoon worden.

@Roanna
Zit huilerig/snotterig aan de koffie met kokkie.

@toos
Het blijft allemaal erg onzeker, dan weer het één dan weer het ander. Sterkte maar weer!

@roanna
Snipverkouden, hopelijk kun je de juiste toetsen nog vinden.

@bloem
Weer terug van weggeweest, mooie foto’s hoor!
Nu weer op naar het volgende schaatsweekend, heb je al gehoord van je vriendin of ze meegaat?

@raak
Naar Duitsland naar de beurs, succes!

@trl
Kan makkelijk dat C. last heeft van de prik.
Ben benieuwd wat je leidinggevende gaat zeggen…

@marion
Ook weer een reisje in het vooruitzicht en ook nog met goedkope tickets, kunnen jullie straks nog een keer met het geld dat nu uitgespaard is.
Wat een griezelverhaal zeg, je zal hem vinden…

@beps
Wordt weer mooi gemaakt vandaag.

@cyn
Mooie fiets gekocht, straks fietsend naar je werk?

En dan ik, nog steeds verkouden. Gelukkig wel iets minder, maar helaas nog niet over.
Verder moet ik erg wennen op het werk. We zaten met 5 personen in 1 ruimte en nog met 9 man. Er wordt veel meer gebeld en het is erg rumoerig allemaal. De telefooncentrale is nog niet op orde… straks gelukkig eerst weekend!

gosh waar zit iedereen, heb ik een daggie voor mezelf, verveel ik me gewoon zit de hele dag al bank te hangen, eurosport op de tv met skieen, en de klepdoos op schoot…is hier gewoon helemaal niemand…

Ikke ben er weer maar ook weer weg
Haartjes en nagels weer mooi, nieuw shirtje gekocht en dan … nog werken en daar geen zin in
Nu ff met hubs weg

@Toos: Ik vind het zo vervelend voor jullie, en voo rhaar… Ik blijf denken aan jullie :kus: Hopelijk komt er snel duidelijkheid…

Zo meiden ik zit op mn werk maar het is ZOOOO rustig!!! Echt!!!

Dus,…over 10 minuten ga ik lekker naar huis!!!
Tot straks!!!

Goedenavond.

Zo, wat een rust weer hier he? Iedereen een beetje ingesukkeld? Nee toch?

@Beps: Zo, heb jij even mazzel. Zomaar ineens niet zo druk. Nouja, voor jou mooi meegenomen en zo lekker naar huus.