TTT 112 omdat niemand durft haha

Dat heb ik net ff gedaan Raak. Heb naar Tineke Schouten zitten kijken. Wat is dat mens toch maf. Lag weer dubbel met dat accent van haar.

Maargoed, jij ook een fijne avond verder nog en de groetjes thuis hoor! :slight_smile:

@Beps: Zekers goed van je. Lekker en toch cal.arm eten. :thumbsup:

Zo meiden ik wens jullie nog een fijne avond…

hoop dat alles goed gaat bij Toos, het is verdacht stil.

Beps alvast werkse voor vannacht…

Ik ga op meeleesstand…

Ik ook.

Iedereen een fijne avond nog.

Beps… werkse straks nog ff.

Doeggggggg :dag:

Ik vond het ook al zo stil uit het zuiden… pfffffffffff hopelijk gaat het daar goed…

Ik ga mn spullen zo pakken, nog ff met hubbie zitten(hij heeft ook nacht nu) en dan zien we verder rond 23.30 weg…

Doeggie…
Tot straks/morgen

Goede avond allen!!

Als 1e gefeliciteerd met weer een nieuw deel!!!

Ik ook weer thuis aangekomen, met een omweg langs ons restaurant voor een lahmacun. Was gezellig en het viel best mee met het huilen hoor, wat wil je ook als er een paar van die tantes binnen komen vallen net op het moment dat je de fles krijgt. Zou ik ook van gaan huilen als ik honger had. En … hij heeft ook een hele poos heel lief liggen slapen hoor. Het is gewooon een schat van een manneke!! Mag je trots op zijn TRL.
Verder heb ik me weer ontzettend mutserig gedragen op de parkeerplaats. Hoe stom kan een mens toch zijn. De parkeerautomaat telde ons geld niet af, wij annuleren maar kregen ons geld niet terug, op het knopje drukken dan maar. De dame uitgelegd wat er mis was. Oke, rijd maar naar de slagboom dan maak ik hem open. Ik rijden dus, luister altijd goed, rijd naar de slagboom ondertussen druk pratend. Staat de zuil aan de verkeerde kant, nog valt het kwartje niet. Ik stuur N de auto uit, onder het mom van ā€˜zo meteen gaat die boom omhoog en dan moet ik aanrijden’, N luistert ook altijd goed dus
zij praten tegen die vrouw maar de slagboom gaat niet open. Nog maar een keer op het knopje duwen dan. En dan eindelijk valt het kwartje, we staan bij de ingang in plaats van de uitgang. Dacht echt dat ik niet meer bijkwam en we hebben de hele verdere avond de slappe lach gehad.

Verder sluit ik me aan bij de andere updates vandaag, lekker makkelijk he?

Gefeliciteerd met het nieuwe deel!

Ik op het werk niemand meer hier lijkt het dus tot laters…

Goeiemorgen, is het toch nietwaar. Even wat van me laten weten. Ben inmiddels wel total loss, vannacht weinig geslapen, hub zat in in berlijn en ik dus met mn oor haast in de telefoon. Vanmorgen gebeld en niks geen verbetering, maar ook geen verslechtering. Het enigste wat veranderd is dat ze niet meer reageert ondanks weinig slaapmiddel. Misschien toch iets van een comaatje overgehouden van operatie koppel de beademing maar los. Ze zat tegen een coma aan omdat het koolzuurgas te snel op liep, noemen ze een co2 coma. Ze zeiden dat ze erop tijd bijwaren, maar of dat zo is??? Verder kunnen we er niks van zeggen. Hub vreest voor het gesprek van maandag, hij denkt dat ze mss nog door willen gaan. We wachten het maar af.
Ga nu naar mn mandje, heb niet bijgelezen, maar…
@Crazy: Een hele fijne vakantie in marmaris, geniet ervan.
Ben morgen aan de crock, dus misschien weinig hier. In ieder geval een fijn weekend

@Toos: Daar zijn jullie toch ook bij… Als ze maar willen door frutten kan je toch om een second opinion vragen door een andere arts/ ziekenhuis?
Ik hoop toch zo dat ze gewoon vredig haar ogen dichthoud en een enkele reis in de laatste bus koopt… :kus: Voor jullie en zeker voor hubs(arme hij… )

:turkey:**Crazymar: 8 februari Marmaris:TURKEY:

**Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

**En dan de verjaardagen nog …

14/02 Marion**
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber

Toos,:kus:

Beps,druk geweest op het werk of viel het mee.

Marion,hahahha maar als je bij de slagboom waar je stond (de ingang dus)had je dan niet in de gaten dat dat praatpaaltje aan de andere kant van de slagboom stond???En ik had nog wel gezegd,dat het hokje waar je moest betalen daar toch ook de uitgang was hihihih

Ik straks naar me cluppie kijken,moeten met de combi dus in Heteren op de bus stappen

Fijne dag allemaal

Goedemorgen…

Toos idd afwachten, ziet er neit goed uit, maar voorlopig afwachten dus, het is vreselijk…veel succes morgen met het gesprek met de arts.
Beps al weer thuis denk ik, welterusten voor jou
Tlr nar de cluppie even een dagje eruit lekker opladen.
Ik vandaag even niets, gewoon lekker rommelen.

Beps net thuis. Het was ZOO stil vannacht!!
(gelukkig nog een uurtje kunnen pitten…)

Nu maar even moe worden en dan naar bed…
Tot straks

Goede morgen …

@Beps
Een rustige nacht gehad en nog even kunnen slapen. Al moe intussen?

@Toos
Dat zijn geen goede berichten, er komt steeds meer bij he? Nu moet je ook nog aan de crock vandaag na die zware dag gisteren. Denk je ook een beetje aan jezelf meissie? Pas op de plaats als het teveel wordt, er zijn ook anderen die kunnen crocken!!! Sterkte :kus:

@TRL
Tuurlijk zagen we dat dat paaltje aan de andere kant van de slagboom stond. Daar stuurde ik N naar toe. De auto stond aan die kant van de parkeerplaats en ik reed automatisch daar weer heen. Te druk met praten en met de kop weer ergens anders, gebeurt wel vaker de laatste tijd, zo stom … en dan ben ik niet eens blond (meer). Maar och, hebben we toch ergens om kunnen lachen.
Heb je nog een leuke verjaardag gehad gisteren?

@Viva
Een Vivadagje vandaag … en gelijk heb je!!

Goedemorgen all.

Ik ook weer present. Heb al wel de boel hier beneden een bietje strak getrokken, maar ben nog wel in de doll.

@Toos: Aan de crock en zitten nog steeds in spanning over het verloop van schoonmoeders. Misschien dat jullie morgen wat meer te weten komen. Hoop echt voor beide partijen, dat het geen langdurende zaak wordt. Toos… dikke :kus: weer.

@Marion: Heb echt in een deuk gelegen na het lezen van je verhaal bij de parkeerplaats. Zie het dan helemaal voor me. :unibrow: En ik maar denken, dat ik altijd zo’n simpele muts ben!!!

Beps op een oor. Viva in de ruststand en TRL lekker een verzetje vanmiddag.

Nou, ik ga maar ff poedelen. Hier trouwens stralend zonnig weer, met af en toe een nat sneeuwbuitje tussendoor.

@beps en Roanna: Ja we hebben alles van tickets tot vouchers alles! en waar wij geboekt hebben zonder reclame te noemen dat is aeea dr**m trvl. Komen jullie eruit?? Dat scheelde enorm en zeker op een select kamer!
En ja dan krijg je gelijk alles. Ook al moeten wij nog eventjes wachten wij hebben alles al hahahaha. Het rest ons nu nog te betalen…

Even terug lezen

Goedemorgen,
Toos : nog een daagje in onzekerheid, morgen gesprek.hoop zo voor jullie dat er dan wat meer duidelijk wordt:kus:
Beps : rustige nacht gehad en nu lekker aan het slapen
Viva : lekker dagje thuis aan het rommelen, heerlijk rustig aan
Trl : op weg met de combi in de bus naar haar cluppie, hoop dat ze winnen ! veel plezier
Roanna : nog niet gezien vandaag
Marion : waar zat jij met je gedachten??? vertel:lol: dat mens in het hokje zal wel gedacht hebben he

Sorry Roanna had je nog niet gezien, kreeg dus tussen het posten telefoon, vandaar !!
hier ook nog volop zon hoor
Jac : dat is idd wel heeel vroeg dat je de tickets al hebt

@Raak: :dag: Was er wel, maarja moet zo tussen door ook hier wel eens ff wat doen. :lol:

@Jac: Nou, dat is zeker geweldig dan. Alles al in huis, terwijl je nog niets betaald hebt. Dat is zeker een kwestie van vertrouwen en och ja… jij bent daar ook al wel een beetje kind aan huis. Toch?

Zie de site trouwens wel, maar niet dat je daar rechtstreeks kan boeken, maar wat maakt het ook uit. We hebben toch al geboekt en we gaaaaaan met die banaan. :lol: Ik gun jullie dit voordeeltje wel hoor! :biggrin:

Ik weer wakker en bloed nieuwsgierig natuurlijk haha

@Jac: Tuurlijk ben ik nieuwsgierig dus: PB eens wat jullie dan voor een selectkamer betaald hebben…want ik ben nl ook behoorlijk goedkoop uit!!

Wij gaan nu naar de sportschool doeggie