@Beps: Voor het geval ik het vergeet :lol: wil ik jullie ook een hele fijne huwelijksreisvakantie toewensen en ga er lekker van genieten, samen met je hubs. Heel veel plezier ook samen. :kus:
@Viva: Weer beter gemeld, want vind dat thuis zitten toch ook maar niks.
@Toos: Je hebt je eigen heel goed verweert daar bij die HA. Dat noemt zich HA!!! Maargoed, na lang wikken en wegen mocht je bij de gratie, toch de juiste medicijnen krijgen. Laten we hopen, dat die zijn werk doen en jij je weer wat beter en fitter gaat voelen.
@Jac: Ja, tegenwoordig mag je ook bij de apotheek je mond wel op de juiste plaats hebben, anders sturen ze je met van alles en nog wat naar huis. Heb het zelf vorig jaar met die bloeddrukmedicijnen meegemaakt. Kreeg goedkopere met, ja, ja, dezelfde werkende stof erin. Aan me hoela!! Drie weken lopen blaffen tot 2 gekneusde ribben aan toe. Daarna weer de originele en nergens last van.
@Marion: Nog kunnen slagen voor een tvje voor J. ?
Ik zie dat TRL er ook is. :dag: Hoe is het meid? En met kleine ventje?
Weet niet of ik vanaaf nog langs kan komen, Sint heeft een druk programma he:lol:
Dus alvast bij deze :
Beps en Hubs : Sawadee Ka,maak er de reis van je leven van en geniet en onderga alle indrukken van het mooie land waar jullie heengaan.Goeie reis !!!
Trl : hallo lieverd, gelukkig weer thuis met de kleine Cedric.
We zijn heeeeel benieuwd hoe het allemaal gaat, maar nu eerst voeden he want anders zet er eentje een sirene aan. Geef hem alvast een dikke knuffel van mij en voor jou natuurlijk ::kus:Goed gedaan hoor
We doen m nog een keertje… en voor mij is het nog steeds heel onwerkelijk!!!
Maar we gaan, over 24 uur zitten we hoog en breed in t vliegtuig, en zijn we ongeveer op de helft…
Ik meld me straks nog, ben kwijt wat er allemaal gebeurt is, maar blij dat TRL en haar Cedric thuis zijn… Of wordt het C… hihi!!!
Tot straks…
(wauw lekker ego dit!)
@Roanna: We vliegen om 14.25…dus inchecken uiterlijk om 11.25…dus we zijn er rond 10.30. Wij zijn graag eerst, dan valt er soms nog eea te regelen, en daarna gaan we lekker bakkie doen met mn ouders(zij komen ons wegbrengen, dus eerst hierheen om op te halen). En dan…dan de douane en WEGWEZEN… Bij ons begint de vakantie als de voordeur dicht gaat, dus dan maar vroeg weg haha.
We vliegen ong 10-11 uur, daarna 2.5 uur op de volgende luchthaven wachten tot we doorkunnen, en nog 1 uurtje vliegen. We landen in Bangkok om 11 uur plaatselijke tijd(= ong 5 uur zondagochtend…niet over nadenken nog)
@Beps: Bedankt voor je heldere uitleg. Ben nu helemaal up to date. :idea:
Dat heb ik nou ook altijd. Zodra ik hier de deur op slot draai… begint de vakantie. Heerlijk meid! Je hebt er zo naar uitgekeken en met alle toestanden te na, is het nu toch bijna zover. Ga er lekker van genieten en ook een hele fjne trouwdag daarginds gewenst. Zal aan jullie denken! Ook een hele goeie reis gewenst. :kus:
ik denk dat we ff voorzichtig moeten zijn met het gebruik van de voornaam van het zoontje van TRL. Denk dat zij zelf moet beslissen of ze die hier op het forum wil hebben en in welke vorm!!
ikke een heftige dag gehad… late dienst, druk, en slecht geslapen. meteen 5 minuten binnen en meteen rauw op mn dak allerlei veranderingen… pfppffp… :retard: zie ineens allemaal sterretjes!! verantwoordelijkheid… meer dit, meer zus, meer zo… blijkbaar doe ik mn werk goed
maar ga d’r niet teveel over uitwijden. OOk nog bij sollicitatie gesprek gezeten…
en nu… nu eindelijk weekend!!!
moet veel doen, boodschappen, huis in kerstsfeer brengen, schaatsen kijken, uitslapen en eigenlijk ook nog “research” doen mbt de camera en de lens… zucht…
@Bloem: Hey,zou er inderdaad niet teveel over uitwijden. Nu lekker van je weekend genieten. Hoezo uitzoeken? Hette gij al een andere camera dan? He’k nergens gelezen, of hette gij da ook nog nie verteld hier!?
Dames…
Ik ga naar bed…meld me nog wel af morgenochtend haha!!!
Nu eerst nog een nachtje SLAPEN!!!
@Bloemmie: Rustig aan, gewoon kalm beslissen… De Sigma en Tamron lenzen zijn erg goed, en de combi is ook prima… beste teledingesen enzo…puzzelze… je wordt iig niet lastiggevallen, want ik ben pleite haha!!!