TTT 107 ... yes we did it together!!

Zo ik heb ze al gesmeerd hoor dames en heer

http://www.bliks.nl/bestellen/Beschuit-jongen-10x10.jpg

Goedemorgen tante’s en oom.

Daar is hij dan. Ook hier bij mij nog donker en daar gaat mijn telefoon(sms). Nog bedankt ervoor. :wink: Heel vrolijk bericht.

@TRL heeft een zoon. Toch een kleine yousouf. Geweldig, ben zo blij!!!

http://www.annasanimaties.com/geboorte63.gif

Marion: en dan te bedenken dat ik gewoon vrij ben… :wink: Maar iets in mij zei dat ik hier even moest kijken!!! :wub:

Cyn, ingebouwd alarmsysteem, daar hebben we hier wel vaker last van.

Ik heb geen antwoord nog over de naam… De kleine TTT-kerel!!!

Ben zo blij voor haar dat hij er nu is!!! Lijkt me zo leuk/lief/geweldig om zo’n klein mannetje in je armen te hebben na 9 maanden!!!

ikke lag heerlijk te slapen, had vannacht nogal wakker gelegen… piekerpieker…
En dan dat smsje… jajajajajajajaja!

Goedemorgen dames.

Ik heb net even terug zitten lezen. Wat zijn jullie tekeer gegaan zeg. :lol: En dat alles om een “vogeltje”. Nou, en zo’n vogeltje had ik dus ook. :lol:

@Viva: Oh, die lijkt mij ook mooi, maar weet wel dat het bijna tegenover de barstreet ligt en dan een enorm hoop lawaai van dat openluchtding hebt en dat tot in de late uurtjes. Als dat jullie niet stoort, heb je een heel mooi hotel, volgens mij. Ik heb er weleens naar binnen gekeken en heel sejiek hoor. :thumbsup: Eindje verderop in dezelfde straat zaten wij toen.

Iedereen een hele fijne dag verder op deze heugelijke dag. :kus:

@Beps: Het gaat er nu op lijken he? :dag: Hoelang nog?

beps aan de pieker?

Wat let je? :lol: :kus:

Jaaaa daaaaaaaaag!!!:dag: :wink: Nog ff niet hoor gekkie!!! :hihi:

Ja die onzekerheid is voor mij niets… waar vliegen op(de directie van het vliegveld kan zoveel vertellen) enz enz enz enz…

Goeiemorgen,
Neem nooit mn mobiel mee naar boven en gisteravond dus wel. Ooievaar eindelijk de weg gevonden. Ben echt blij voor Trl

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/geboorte/kaartgeboortejongen.jpg

Beps: vandaag of morgen horen jullie meer toch?

Ja ik kan het met leventig voorstellen dat je er erg onzeker van wordt.
Gisteren op sbs al die mensen die eindelijk terug kwamen…en dan moet jij nog gaan …

Toos jij ook al een stemmetje bij je van neem de telefoon mee hiihihihi

Nou meiden… ik ga er weer vandoor… Mams is ook thuis dus ga zo boodschappen doen en dan door naar de stad… SHOPPEN!!! :biggrin:

fijne dag en tot morgen!!!

:dag: :kus:

Veel plezier Cynnie…

Een zoon voor TRL…kreeg even kippevel toen ik het net las. Ben ontroerd…Later deze dag zullen we wel meer te horen krijgen, maar het kind is er en goed gegaan! Fijn hoor.

Ja wss wel… maar die tijd tot dan… weet jij t?? T is mijn vakantie, we leven hier al 3 jr heen…met ups en down. Alle stress van Hubbie, op mn werk(nee ik vertel ook niet alles…maar dat komt wel goed,…of niet en dan komt t ook goed!)
En niet weten of ik straks **DRIE-EN-DERTIG **uur in een trein zit, mogelijk, om op en neer naar Chaing Mai te gaan… nou dan gaan we niet denk ik(denk ik zeg ik…das het punt…twijfel, pieker enz enz):(… dan ben ik gesloopt…