TTT 107 ... yes we did it together!!

Nogmaals goedemiddag.

@MK: Gefeliciteerd met je het kindje van je zus.

Verder heb ik alles wel zo’n beetje bijgelezen en sluit me dit keer even bij de updates van Marion aan. :lol: Heb verder toch even niets te vertellen.

@Beps: Zie je nou wel!!! Komt allemaal goed!!!:kus:

Waar moet ik kijken dan? :paranoid:

Bij nieuwe onderwerpen…

Ik heb het gelezen. Gaafffffff, toppie, goed zeg, knap gedaan, super, met andere woorden…

Ik heb er even geen woorden voor. Geweldig leuk en goed. :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: Bedankt!!! :kus:

Your welcome… net als vorig jaar vond ik het erg leuk om te doen… Was wel lastig… steeds meer leden :wink: Maar het is gelukt… Binnen 2 weken haha

Cyn : :kus::kus::kus:

Cyn,:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: geweldig gedicht weer…Traantje weggepinkt hoor…

Trl: :kus:

Ikke ff pannekoeken bakken,me mams blijft hier eten…

TRL: lekker makkelijk, en gezellig dat mams blijft eten!! :dag:

@cyn: ook hier wat een super gedicht!!! Erg goed hoor! ik ben jaloers wat kun jij dichten zeg!!!

Ben benieuwd naar volgend jaar;) hahahahaha

Groet Jac

Jac ik zie dat ik jou ben vergeten!!! Sorry sorry sorry!!!

Volgend jaar kom je bovenaan hoor!!!

@ iedereen druk in de weer met TRL en de baby/ ooievaar en kleuren!
Nou het wordt spannend zo hahahaah

@Beps: zie jullie gaan, maar goed dat hadden we al gezegd! Gewoon positief blijven dus.

Groet en iedereen een fijne avond!

Ik ben weg!!! :dag:

en ik ben er weer

@ cyn je kunt altijd nog een post editen :wink:

ik sluit me ook lekker aan bij marion, weinig nieuws, dus okey…

ik heb ook ff wat ideetjes nodig. kadootje voor een jongetje van 8? moet makkelijk op te sturen zijn (naar noorwegen) hij speelt graag buiten met vriendjes of alleen binnen… iemand?

Cynnie ga zo je gedicht lezen, ik kan hem van vorig jaar nog herinneren

Bloemmie voor binnen misschien een bouwpakket, van auto of vliegtuig, is niet groot, niet zwaar en makkelijk te versturen.
voor buiten is het wat lastiger, maar een rugbybal met pomp is ook nog te doen.

@TRL
Lekker aan de pannenkoeken met mams, gezellig!!

@Cyn
Weer toppie gedaan hoor … mijn complimenten!!

@Marion: Pffff…jij kunt er trouwens ook wat van hoor. Zo even uit de losse pen? :idea: Ik doe het je niet na. Super ook. :thumbsup:

@TRL: Oh, mmmm… lekker pannenkpoeken. Hebben wij zondag nog gegeten.

@Bloem: Ik denk iets van Leg*/Playmob** ofzo. Mijn kleinzonen maak ik al blij met een autootje of een doosje Leg*. Of als ze pc bezitten, mss een educatief spel? Een dvdtje, als je zo’n beetje weet waar hij van houd?

Zo mams weer weg,had paps opgebeld dat hij maar een prakkie op moest warmen,hahaha lekker makkelijk allemaal.Mams is al zo zenuwachtig…En koopt nog steeds vanalles,vandaag weer een ernie…

Marion,jij ook een dichter,knap hoor.En J helemaal gelukkig…