@Viva: Gelukkig wel een ‘waardig afscheid’ En nu weer verder… :kus: Het is Kl*te allemaal!!!
@Cyn: Ja die stijve arm heb ik ook, zoooo raar…
@Viva: Gelukkig wel een ‘waardig afscheid’ En nu weer verder… :kus: Het is Kl*te allemaal!!!
@Cyn: Ja die stijve arm heb ik ook, zoooo raar…
Goeiemorgen,
@Marion::dag: Alles goed daar, een beetje naar je zin? Zal vast wel he
@Toos: Hoe wast???
Gisteren met dochter naar de orthopeed geweest. Ze krijgt vandaag een spoedoperatie. Knie zit op slot, meniscus is of gescheurd, of op de plaats waar het de vorige keer is gehecht afgescheurd en waarschijnlijk zit de kruisband weer onder de knieschijf. Ze kwam naar buiten en die arts zei dat ze zo niet door mocht lopen. Dussssss zit dus vanmiddag samen met schoonzoon in die kliniek
Nou iig wordt ze vandaag geholpen, en kan ze er weer tegen…
Het was SUPER!!! Stonden aan het podium, dit keer niet iemand van 2 meter voor mn neus. En hij stond veel aan onze kant en voor onze neus. Hij deed aantal van de meest bekende nummers, meeblerren dus en een aantal nieuwe nummers, ook meegalmen. Kan bijna niet praten. Wat een sfeer in de zaal het was echt geweldig
GAAF!!! Volgende keer ga ik met jou mee haah
@Marion: :dag: Vermaak je je nog een bietje daar? :biggrin:
@Toos: Och, dat is niet zo fraai dan. Maarja, beter zo dat het gelijk behandeld kan worden, dan er weer mee door moeten lopen, terwijl dat eigenlijk niet gaat.
Hoe was Marco? Hebben jullie genoten? Denk het wel he!
@Viva: Oh mooi meid, dat het toch een waardig afscheid was. Hopenlijk blijft het nu even rustig in de familie.
@Cynthia: Lekker weer werken vandaag, met ook een stijve arm. ![]()
Zo dichtbij dus
@Toos: Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffffff zeg.
![]()
zodan Toos, dat is dichtbij…Damber is afgelopen zaterdag geweest, met schoondochter…
en nu naar de kliniek met je dochter…balen zeg, weer een operatie, maar ja geen wachtlijst…
FANTASTISCH!!!
Echt ik ga volgende keer met jou mee!!!
@Viva: Hoe vond Damber het? Schoonmoeder een waardig afscheid gegeven, je kunt nu weer je eigen leven gaan oppakken, zal ook wel niet meevallen. Was ook wel erg kort op elkaar he
@Beps: Volgende keer mag je mee hoor, als je maar niet voor mn neus gaat staan:biggrin:. Lekke klep, je niet druk maken, is niet goed voor je bloeddruk. Stijve arm van de griepprik
@Cyn: Ook al een stijve arm, je moet er wat voor over hebben he
Ja dit was echt zooooooo gaaf. Liep te balen omdat er al een rij stond, dacht dat wordt niks straks weer een lang iemand voor me. Viel dus echt alles mee. En het leuke was dat hij steeds voor onze neus kwam staan. GEWELDIG