Ttt..102..!!

@TRL: Ga iets doen waar je normaal niet aan toekomt. Vraag of je moeder meegaat kijken voor dingetjes voor de baby, of ga kijken of er vriendinnen thuis zijn, die nu tijd hebben omdat de kinderen op school zijn… Ga eruit(dat bedoel ik eigenlijk!) :kus:

Goedemorgen vriendinnen en vriend.

@Beps: Ik wil je ook sterkte wensen zo bij de cardioloog. Hopenlijk klopt alles met je hartje nog goed. :slight_smile: Je hebt het laatst wel gezegd, waarom je dit moet laten doen, maar ben het even weer kwijt. (DDD)

@TRL: Ben het ook met Beps eens… probeer dan wat afleiding te zoeken. Ga er even tussen uit! Geef je eigen even een schop onder de ko*t en verzet je even. Ik weet, dat wij makkelijk praten hebben, maar thuis zitten kniezen… daar schiet je ook niets mee op. Meisie… :kus:

@Toos: Mocht je hier nog komen vandaag… heel veel plezier bij Marco en de rest. :thumbsup:

Verder iedereen nog een fijne dag. Voor de werkenden… werkse.

@beps
Succes bij de cardioloog.

@trl
:kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus: :kus:
Probeer idd wat afleiding te zoeken.

Goeiemorgen,
Vannacht niet zo goed geslapen, heb geen idee waardoor. Boer harmsen om half 8 al weer bezig, hoop dat ie een beetje opschiet vandaag, kan ik morgen uitslapen. Ga zo oudste dochter ophalen voor een bezoekje aan de orthopeed, hoop dat het een beetje vlot gaat daar. Dochter weer thuis afleveren, jongste dochter en hub ophalen en dan op naar arnhem. Heb er zin in
@Beps: Succes bij de cardioloog vandaag, hopen maar dat alles het doet zoals het moet
@Trl: Kan me alleen maar aansluiten bij de anderen, probeer je gedachten ergens anders op te zetten. Je veranderd de feiten niet door thuis te gaan zitten.:kus:

goede morgen…

@beps…succes bij de cardioloog…

@trl…(K)

@toos…vandaag naar marco…heel veel plezier.!! (ben waarschijnlijk te laat)

iedereen een fijne dag…!!

@toos: veel plezier bij marco, ga je camera nog meenemen? ik zit er wel over te denken maar ben benieuwd hoe streng ze zijn

Bedankt allemaal,maar afleiding gaat niet lukken vandaag,zit vol emoties en die moeten er eerst uit.Nog 8 weken te gaan en zie er wel naar uit,maar ben er ook wel bang voor,want ook dan zullen wel veel emoties los komen.Het ging redelijk de laatste weken,maar nu is het gewoon weer K.

Toos,veel plezier bij Marco.

@toos
Heel veel plezier bij Marco.
Mijn collega is vrijdag geweest en die vond het geweldig!

@Linda: Ja ga mn camera meenemen. Bij Lionel Richie waren ze ook niet moeilijk, camera mocht zolang het geen professionele is. We zien het wel.

Ga er gauw weer van tussen, dochter zit op me te wachten en ben, zoals gewoonlijk, te laat.
In ieder geval bedankt voor jullie wensen, ga er zeker van genieten.
Iedereen die werken moet, werk ze en anders een fijne dag:dag:

ik meld me hier ook vast af, zo weer werken tot 21 uur weet niet zeker of ik na werk hier nog langs kom wil eigenlijk er op tijd in vanavond, vannacht slecht geslapen heb de wekker van 03.30 nog gezien was heel erg moe maar kon de slaap niet vatten.

@linda…werkze.en hopen dat je vanacht beter slaapt…!!

Zo ik ben terug.
Viel me, licht lekkende klep, moet zorgen dat mn bloeddruk niet te hoog word en blijf 1 keer pj onder controle…MAAR ze hebben dus niet gevonden waarom ik zoveel vocht vasthoud. Wel een waslijst met do’s en don’t’s mee gekregen haha!!!

Nu ff andere dingen(hihi lekker egoberichtje)

@beps…rot dta ze niet gevonden hebben hoe het komt dat je zoveel voht vasthoudt…
hoop dat do en dont lijst niet te moeilijk is…? zou ook zoiets zijn als je je hele levenwijze moet gaan aanpassen…
succes ermee iig…

Nee meer opletten op mn bloeddruk ed…
Dus valt mee, en de internist had me al gewaarschuwd dat er wss niets uitkwam waardoor het vocht zo blijft hangen… Ach ja, k word een jaartje ouder :wink: hihi!

@TRL: Laat maar gaan/komen dat gevoel. “gewone” zwangeren hebben er al last van, laat staan zij die daarnaast nog eea moeten verwerken, en laat dan staan zij die naast het verwerken nog meer moeten verwerken…laat staan…(hihi nee zo erg ist toch ook nog niet toch??!!)
Neem alle tijd schat :kus:

Wat een rust hier…

Zo naar de HA voor de griepprik…ach ja dat ook maar hebben we nu alle entingen gehad HAHAHAHA!!! Ik weet dat het meestal niet helpt, maar de cardioloog zei ook het maar te doen, dus ik luister als een braaf mens…

Goedenmiddag.

@Beps: Ik wil niet l*ullig doen, :wink: maar laat ik dat nou ook hebben. Bij mij is dat ook vastgesteld na de echo, dat ik al jaren lekkende kleppen heb, waar wel mee te leven is, zeg maar. Uiteraard moet je uitkijken voor je bloeddruk, dat moet ik dus ook.

Wij hebben nog niets van de HA gehoord, wanneer we de prik moeten halen. Zal toch ook eerdaags wel moeten. Ik ben nu trouwens ook een beetje hoesterig en gisteravond had ik ook keelpijn. Ook voel ik me moe. Maargoed, het zal wel weer overgaan.

Zijn net terug van de stad. Moest weer even langs de TM winkel om mijn telefoonabo weer aan te passen Had ik laatst ook al door gegeven, maar schijnen een beetje laks te zijn daar. Hopenlijk heb ik nu het juiste abo. Heb gelijk even een zilveren kettingje gekocht, waar ik het “oogje” aan kan hangen.

Heb in de stad ff koffie met wat erbij gehad en heb nu helmaal geen trek meer, dus pak straks wel een broodje kaas.

@Roanna: bij mij zochten ze vocht, en vonden dit… gelukkig is het niet voor niets geweest… En het vocht…nog niet opgelost :crybaby:

Wij gegeten, ehhh zweudae bulger balletjes ofzoiets… Wereldgerechten(als ik het niet weet hebben we wereldweek: kip madras eh beef changhai enzo… jammie en ik hoef niet na te denken… HAhA)

@Beps: Dus eigenlijk nog steeds geen oorzaak waar het vocht dan vandaan komt? Is ook weer wat dan!

Ik hou ook wel wat vocht vast maar, heb daar die plaspillen voor en dan nog, ben ik soms kortademig en dat komt weer, door toch vocht vast houden achter de longen/hart. Pfff… zo blijven we bezig he!

Zo,ben er ook weer na controle van alle subforums hier,griekenland en diskussie-forum forumbeheerders…

Beps…vreemd hoor,die ophoping…zoiets komt toch van het hart…zal ook geen ruzie met je maken in de toekomst…gaat je bloeddruk omhoog en dan heb ik het straks gedaan,haha…nee,maar zonder gein…hoop dat ze de oorzaak vinden.

Onze Toos bij Marco…ziet wit licht vanavond…

TRL…hormonen?en dat zeg ik als man?

Filiz…Marion al ontmoet?

Nog steeds verkouden,het hoesten is het ergste…Fisherman is mijn grootste vriend en voor het slapen gaan de neus een snuif geven met Otri*vin met menthol,ga je erna lekker van niezen dus weer snuiten…verder een opengneden uit op het nachtkastje(volgens dr.Vogel het remedie bij verkouwdheid)