Goedemorgen meiden en heer.
Daar zijn we dan weer en ik als eerste (voor Toos) :nod:
Nou meiden, we hebben het grandioos, leuk, gezellig, relaxt en heel fijn gehad. Kan me voorstellen dat je vaker dan 1 keer naar zo’n hotel wilt. Wat een entourage en vriendelijke mensen allen daar. Van de bediening tot aan het mangement, die je persoonlijk staan uit te zwaaien als je weer weg gaat. Nogmaals… grandioos en zou er zou weer heen gaan.
Hadden eerst een kamer op de BG, wat op zich op mooie kamer was, maar s,nachts een beetje doordreunde, omdat er een disco in buurt lag. Door de connecties van Toos met al het personeel daar, na 2 dagen een andere nog grotere kamer gekregen, ook op de BG, maar dan met een fantastisch mooi uitzicht tussen de palmen door, op zee. 
Ook hadden we goede vluchten gehad en alles op tijd. Enneh…Pegas*s… niks mis mee. Ook heel tevreden over.
Kortom: Mooi hotel, lekker eten de hele dag door (als je dat wil) heel lief personeel, mooie omgeving, direct aan zee, ach…alles gewoon grandioos.
Heerlijk uitgerust en heel gezellig ook met Toos en hubs gehad, waarmee we ook nog een paar keer zijn wezen eten in de special restaurants die het hotel ook bood. Ik heb gewoon nu echt… geld over gehouden. Zat er al 3 dagen en nog geen cent uitgegeven. Toen even naar het stadje en markt geweest en toen kwam de portemonee te voorschijn. Zijn ook nog 2 x bij Ozzy wezen koffie drinken.
Zo meiden…en hoe is het hier? Alles onder controle? Ga straks ff bijlezen, want ik zie dat jullie alweer een heel eind zijn.
Las iets over de schoonmoeder van Viva en van Viva moet ik nog ff lezen hoe jullie het gehad hebben. Beps naar de echo, TRL nu eindelijk een leuke randje onder haar naam
, Bloem alweer druk met haar websites, Marion, nu jij lekker de koffer klaar maken:vak02:, Linda heeft iets met ene O?
Nou, ik lees het straks wel even allemaal. Moet de koffers nog uitpakken enzo.
Ik denk dat Toos wat later komt…want ik had gister op Schiphol begrepen van de dochter van Toos, dat het internet er daar al 2 dagen uitligt.
Meiden het was fijn…maarre heb jullie zo nu en dan wel gemist hoor! :nod: