Ttt..102..!!

Mogguh…

blehhhh voel me zo verrot!! Niet normaal… Ben verkouden, moe, keelpijn, hoofdpijn… En megawarm… Dus misschien wel een beetje griep ofzo… Nou ja gaat wel weer over :wink: vandaag gewoon weer aan het werk (was gister vrij dus daarom niet online) Morgen ook weer vrij dus ga dan wel even lekker op de bank of in bed…

Damber&Viva: welkom terug, leuke foto’s :wub: :wink:
Viva: jeetje het houdt echt niet op voor jullie!! :kus:

Roanna&Toos: jullie ook welkom terug!!! Het zit er alweer op helaas… :thumbsdown:

Bloem: basecamp was jouw doel… dat is toch gewoon super!!! Die andere mensen die zulke opmerkingen maken die zullen waarschijnlijk zelf nog niet eens aan de voet van de Everest komen!!

Marion: werkse!
Beps: ciao!! :dag:

Verder weet ik het echt ff niet meer!!

:dag: tot later! :kus:

Cyn,beterschap.

Marion,nee niets gevonden in de hobbywinkel,wel op internet is al kant en klaar dan dus misschien dat maar doen.Groeten aan N.

Zo das klaar…uitslag volgende week dinsdag!

Pffff had lekkere druiven gekocht…nu niet meteen teveel eten. Dan ga ik aan de pfffffffff ja die :lol:

o jee Beps ontploffingsgevaar dan…nee dat kan je niet hebben

goede morgen dames…

helemaal bij gelezen…
maar om nu alles nog eens te gaan type :wink:
marion heet alles mooi uitgebreidr getypt…dus daar sluit ik me bij aan…

iedereen een fijne dag…!!

@Cyn
Klinkt niet goed … beterschap!!

@TRL
Je hebt in ieder geval iets al hoef je dan zelf niet veel te prutsen. Het duurt nog even en misschien vind je nog wel iets.
Zal de groeten overbrengen aan N. Doe ze alvast terug want dit is was ze zal zeggen. Wat lief van TRL, doe ze maar terug.

@Beps
Geniet met mate van je druiven anders is het zo’n herrie straks in het bos.

@Filiz
Lekker weer bij jullie zag ik, Hou het ff vast voor mij :wink:
Hoeveel graden is het 's avonds trouwens? Koelt het erg af?

Haha nee zoveel druiven ga ik niet eten dames… haha!!!

@marion…gister bij het tankstation stond dat het 17 grade was…dat was om 11 uu s avonds…
dus toch een vest meenemen…!!

@cyn…ook namens mij bterschap

Goeiemorgen,
We zijn weer terug:crybaby:. We hebben een warm welkom gehad en het afscheid was weer moeilijk. Kan alleen maar zeggen dat we een geweldige week hebben gehad,was super gezellig samen met Roanna en Kokkie, mooi weer, twee keer 's morgens een flinke plensbui, veel gelachen en de pols goed getraint.

Wij hadden overdag een graad of 25 en in de avonden koelde het flink af. Moest echt een vest aan

Goedemorgen meiden en heer.

Daar zijn we dan weer en ik als eerste (voor Toos) :nod:

Nou meiden, we hebben het grandioos, leuk, gezellig, relaxt en heel fijn gehad. Kan me voorstellen dat je vaker dan 1 keer naar zo’n hotel wilt. Wat een entourage en vriendelijke mensen allen daar. Van de bediening tot aan het mangement, die je persoonlijk staan uit te zwaaien als je weer weg gaat. Nogmaals… grandioos en zou er zou weer heen gaan.

Hadden eerst een kamer op de BG, wat op zich op mooie kamer was, maar s,nachts een beetje doordreunde, omdat er een disco in buurt lag. Door de connecties van Toos met al het personeel daar, na 2 dagen een andere nog grotere kamer gekregen, ook op de BG, maar dan met een fantastisch mooi uitzicht tussen de palmen door, op zee. :thumbsup:

Ook hadden we goede vluchten gehad en alles op tijd. Enneh…Pegas*s… niks mis mee. Ook heel tevreden over.

Kortom: Mooi hotel, lekker eten de hele dag door (als je dat wil) heel lief personeel, mooie omgeving, direct aan zee, ach…alles gewoon grandioos.:thumbsup: :thumbsup: Heerlijk uitgerust en heel gezellig ook met Toos en hubs gehad, waarmee we ook nog een paar keer zijn wezen eten in de special restaurants die het hotel ook bood. Ik heb gewoon nu echt… geld over gehouden. Zat er al 3 dagen en nog geen cent uitgegeven. Toen even naar het stadje en markt geweest en toen kwam de portemonee te voorschijn. Zijn ook nog 2 x bij Ozzy wezen koffie drinken.

Zo meiden…en hoe is het hier? Alles onder controle? Ga straks ff bijlezen, want ik zie dat jullie alweer een heel eind zijn.

Las iets over de schoonmoeder van Viva en van Viva moet ik nog ff lezen hoe jullie het gehad hebben. Beps naar de echo, TRL nu eindelijk een leuke randje onder haar naam :thumbsup:, Bloem alweer druk met haar websites, Marion, nu jij lekker de koffer klaar maken:vak02:, Linda heeft iets met ene O?

Nou, ik lees het straks wel even allemaal. Moet de koffers nog uitpakken enzo.:frowning:

Ik denk dat Toos wat later komt…want ik had gister op Schiphol begrepen van de dochter van Toos, dat het internet er daar al 2 dagen uitligt.

Meiden het was fijn…maarre heb jullie zo nu en dan wel gemist hoor! :nod:

Roanna en Toos : Welkom thuis !!! Zo en nu eerst ff bijlezen

Ha Toos. :dag: Gelukkig toch online. :dag: :vak01: :crybaby: :crybaby: :crybaby:

@roanna en toos…weer terug int land…
en een super vaakntie gehad zo te lezen…gelukkig!!
volgend jaar weer?

Roanna en Toos fijn om te horen hoe lekker jullie het hebben gehad, en ja wie weet volgend jaar een meeting in adr…met misschien nog meer www

@marion: heb weer heerlijk geslapen

@roanna: welkom thuis! Heb nog niets hoor met O. Hoop dat t wat gaat worden

Sluit me ff bij de update van Marion aan, die is al uitgebreid genoeg
Roanna en Toos : wat fijn dat jullie zo’n fantastische vakantie gehad hebben. Nu weer ff proberen om in het gareel te komen hier, zal niet meevallen he

Mensen…bedankt voor jullie hartelijk welkom terug. :biggrin:

Maargoed…zoals Raak al zei… nu weer zien om in het gareel te komen. :crybaby:

Ga nog ff een bakkie doen en dan maar eens de koffer uit pakken. Zie net dat kokkie daar al mee klaar is.

Nou, tot laters maar weer.

@Roanna::dag::dag:, goed verslag hoor:thumbsup::thumbsup:
Het zal even niet meevallen om de draad weer op te pakken, is voor mij niet ongewoon. Heb altijd de eerste week heimwee.
Kan iemand misschien een up date geven van de laatste week?

:dag: Beide DDD’s
Goed dat jullie zo een lol gehad hebben…update ff denken, vind het zo rot als ik iemand mis:

@Bloemmie gaat komende zondag 2 dgn naar Madrid voor t werk

@Damber heeft een nog al :wub: reunie met de Griekse Adonis gehad

@Viva haar schoonmoeder ligt aan de zware morfine en er is besloten de natuur haar werk te laten doen. Ze heeft het er nu moeilijk mee, niet om de schoonmoeder zelf(er was geen echt contact begreep ik) maar vooral om het gevoel dat weer omhoog komt

@Filiz heeft EINDELIJK internet en komt elke dag gezellig op de thee

@Cyn is geslaagd en gaat verder studeren…ben ff kwijt wat(iets met administratie geloof ik)

@TRL heeft gebeld met V. Hij was vriendelijk en vroeg haar hem op de hoogte te houden. Het gaat stap voor stap(met af en toe een stap terug zoals hetook ‘hoort’) steeds een klein stapje beter en ze is steeds nieuwsgieriger naar het mensje in haar

Ehhhhh

@Linda heeft een date gehad…nog geen nieuwe berichten de date zelf(filmpje kijken gezellig) was een succes…

@Marion: J heeft de uitslagen van alle medicijnen ed, en blijft onder behandeling van De Grote Proff in het Radbout…

@Beps(ik dus) naar de cardio omdat ze alles zeker willen weten. Wel allemaal een btje snel, normaal giga wachttijden(meer dan 3 mnd) nu binnen 12 dagen onderzoeken en uitslagen…pfff snel,…maar dan ist achter de rug…

EN TOEN WAS IK HET KWIJT…
Aanvullingen indien nodig graag
Oh ja:

we hebben een klein zusje gekregen: bij turkse liefde is nu ook een kletstopic geopend(Turkse Liefde Kleptopic TLK) omdat ook daar op een moment meer geklept werd dan dat het over t onderwerp. Dit is bedacht door Bloem en ondergetekende…(Bloem wees, Beps bedacht)