Ik ga volgend jaar trouwen en daarna gaan we op huwelijksreis naar o.a. New York. (13-17 juni)
Omdat je de jurk toch maar 1x aan doet, leek het mij leuk om de jurk mee te nemen naar NY en dan daar ook foto’s te maken in onze trouwkleding.
Is er hier iemand die daar woont en een beetje oog heeft voor foto’s en het leuk zou vinden om een paar leuke foto’s te maken of weet iemand
een fotograaf die niet duur is en wat foto’s kan maken?
Ik hoor het graag van jullie!
Oei… Volgens mij hebben we op dit moment geen Nederlanders in New York wonen die hier actief zijn. Ik heb wel wat betaalde klussen gehad als hobbyfotograaf, maar een ticket met Porter (soort Canadese Ryan-Air) kost me al 400 $. Autohuur zal nog meer zijn.
Het beste zal zijn een locale professionele fotograaf voor huwelijksshoots te contacteren. Als je dan gaat, doe dan ook geen halve maatregelen.
Het is nog wat een “work in progress” dus ik weet nog niet precies hoe ik het hebben wil. Wat ik wel weet is dat we er geen groot budget voor hebben. Dus iemand invliegen is wat lastig…
Mocht er nog wel iemand hier zijn die er dan toch toevallig is wil helpen dan hoor ik het graag.
Wat een prachtige foto! Van hartelijk gefeliciteerd met je huwelijk, en zo te zien is het een stralende dag geworden. Hoe is het uiteindelijk afgelopen met het zoeken naar een fotograaf?
Ik heb uiteindelijk via Craigslist een fotograaf gevonden, contact mee gezocht en het klikte dus hebben we hem ingehuurd om foto’s van ons te maken in NY. (http://www.perfectphotovideo.com/index.php?p=1) Zo heb ik dat ook met een fotograaf in Vancouver gedaan. Ik heb nu dus trouwfoto’s in Nederland, New York en Vancouver. Het was een super ervaring!