Trekkingmaatje(s) gezocht vooor Upper Mustang, Manaslu of Langtang.

Ik wil in het najaar 4 weken naar Nepal en een trek doen van een week of 2. Ik zoek niet perse maatjes voor de hele vakantie, maar in ieder geval wel voor de trekking. Een groep om bij aan te sluiten zou ook een optie zijn. Voorkeur voor een gebied wat nog niet zo ontdekt is, waar je het hooggebergtegevoel echt kunt ervaren en de sfeer van het Tibetaans-Boedhisme kunt voelen en beleven. Gids en dragers regel ik bij voorkeur bij 3 Sisters Adventure trekkking. Belangstelling? Ik hoor graag van je!

Kan je zeker ook de Nagdi Village / Khopratrekking aanbevelen. Rustig en niet veel belopen. Zou zelf deze nog wel een keertje willen lopen. Afgelopen najaar gedaan met gids van hen.

Dankje, ik zal er eens naar kijken. NB wij hebben elkaar ontmoet tijdens de bergsportdag?

Ja mogelijk, was ook even in de stand van 3 Sisters aanwezig.

Ik stond daar zelf de hele tijd!

Hi, Ik wil zelf graag naar Mustang, maar dan eind september/oktober. Misschien is dit kwa periode vroeger als jij in gedachte had. Verder boek ik altijd bij een hele kleine nepalese organisatie. Zij waren niet op de NKBV-dag, staan ook niet in de lonely planet. Dat zou ik nu weer willen doen, want ik heb alleen maar goede ervaringen met hun. Ik zal zowieso ook een eigen oproep maken, maar dan weet je in ieder geval dat er misschien iets valt te combineren als je dat zou willen.

Hoi, bedankt voor je reactie! Ik heb vandaag mijn vliegticket geboekt, ik ga van 20 september tot 20 oktober! Ik ben er helemaal opgetogen van!! En heb nu in mijn hoofd dat ik naar Langtang wil, omdat de trekkings in dat gebied nu net weer een beetje op gang beginnen te komen en ze het toerisme daar zo hard kunnen gebruiken. Maar niks ligt verder nog vast en ik sta open voor wat verder op mijn pad komt. Iets combineren zou leuk zijn, al was het maar een inlooptochtje in Kathmandu Valley! Contact houden?
groet,
Conchita

Hoihoi, ik zit er ook aan te denken weer naar nepal te gaan! Ben in 2013 zes weken geweest,heb 1 trekking bij langtang/nagarkot gedaan en de annapurna richting poonhill, beide erg mooi!

Sent from my HUAWEI G750-U10 using Wereldwijzer mobile app

Hoi, ik heb inmiddels mijn trekking geboekt: Upper Mustang is het toch geworden, van 26 september tot 10 oktober! Ik zit al volop in de voorpret, spannend hoor! Ik ga met een Amerikaanse die zich toevallig net voor dezelfde periode zich had aangemeld en ook interesse had in Upper Mustang. Ik had me inmiddels Langtang in mijn hoofd omdat je daar wel alleen heen kunt, maar dit is natuurlijk helemaal perfect.
Ik zag je bericht ook op de Hikingsite voorbij komen. Heb jij inmiddels al trekkingmaatjes gevonden?

Hi,
De oproep(en) van mij hebben niet veel opgeleverd. Vooral vragen of het goedkoper dan goedkoop kon. Het liefst dat de gids er geld op moet toe leggen. Dus ik heb besloten alleen op pad te gaan, samen met mijn gids. We gaan nu samen lopen in de gebied in Nepal waar 0 toeristen komen. Ik kijk er heel veel naar uit.
Ik wens je heel veel plezier en vergeet je camera niet. Nepal, en de kleurrijke landschappen van Mustang zijn heel fotogeniek.
Groeten,
Sonja