Ik ben 18 jaar en ik zou graag met vriendin vanuit barcelona. een treinreis met stoppen en overnachtingen door frankrijk willen doen.
maar nu mijn vraag: hoeveel kost dit ongeveer om per trein vanuit barcelona naar brugge te reizen.
is dit veel?
en zou graag willen weten waar ik aan nog meer informatie kan geraken
Op de site van SNCF ( www.voyages-sncf.com) kun je in ieder geval info krijgen over de kosten van je reis in Frankrijk. Waarschijnlijk ook wel vanuit Barcelona en naar Brugge.
Hoi,
ik denk dat je het beste een interrailticket kunt kopen (www.interrail.nl, je zult wel in belgie wonen, daar kun je ze ook wel kopen), dan heb je een kaartje voor 195 euro, is 16 dagen geldig in Frankrijk, Belgie en Nederland. Je kunt er onbeperkt mee reizen. Dus dan moet je alleen voor het stukje van Barcelona naar de Franse grens nog een apart kaartje kopen. En voor sommige hogesnelheidstreinen moet je nog een kleine toeslag betalen.
Ik ga het zelf van de zomer ook doen, het lijkt me echt heeerlijk, je hebt alle vrijheid, je kunt doen en laten wat je wil en je zit nooit ergens aan vast…! Veel succes en plezier!
Marieke