Travel Active - Samenwerking

Hallo,

Zou iemand de tip van Travel Active op het Vrijwilligerswerk Forum aan willen passen?

Nieuwe tip: Ontmoet Travel Active op de infodag van 13 december in Arnhem; klik voor meer info
URL: http://www.travelactive.nl/vrijwilligerswerk/evenementen

Alvast bedankt!!

Groetjes Jop
Travel Active

Hallo Jop,

Kun je me de link even doorgeven van het bericht die je aangepast wilt hebben? Dan zal ik het aanpassen.

Groetjes, Leontien

Hi Leontien,

Het gaat om de tip in het vrijwilligerswerk forum –> http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=899
(De tip is ook zichtbaar in het vrijwilligerswerk reiscafé –> http://www.wereldwijzer.nl/forumdisplay.php?f=1253)

Alvast bedankt voor het aanpassen.

Groetjes, Jop

Hallo Jop,

De tip is aangepast.

Groetjes, Leontien

Bedankt!!!

Graag gedaan.

Geachte heer, mevrouw,

Op dit moment werken wij bij Travel Active aan ons nieuwe Work en Travel Magazine, met hierin al onze programma info, landeninformatie, backpack tips, reiservaringen van onze deelnemers en nog veel meer. Het magazine gaat ongeveer 80 pagina’s tellen en graag willen wij dit aanvullen met advertenties van relevante partners.

Wereldwijzer is een van de bekendste websites met een forum waarop je mede reizigers kunt ontmoeten en waarop veel reisinformatie wordt gedeeld. Zeker voor backpackers vind ik een bezoek aan jullie website een zeer waardevolle toevoeging op de reisvoorbereiding. Zelf had ik al een account bij jullie voordat ik in 2011 bij Travel Active startte.

Hierbij wil ik u dan ook vragen of jullie interesse hebben om deel te nemen aan ons Work en Travel Magazine. Bijgaand vindt u de mediakaart met prijzen en meer informatie.

Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Marloes Mejan
Marketing- en Communicatiemedewerker

Travel Active
PO Box 107
5800 AC Venray
Phone: +31 (0)478 551 908
E-mail: [EMAIL=“marketing@travelactive.nl”]marketing@travelactive.nl
Website: www.travelactive.nl

Hallo Marloes,

Op dit moment adverteren wij niet. We kunnen we een barter hiervoor aangaan. Lijkt dat je wat?

Hoi Jeroen,

Sorry, late reactie. Op zich hebben we wel interesse in een barter, wat had jij in gedachten?

Groeten,

Marloes Mejan
Travel Active

Hoi Marloes,

Ook sorry voor mijn late reactie!

Is het nog mogelijk hiervoor samen te werken? 1 pagina in jullie magazine lijkt ons wel interessant. Hiervoor kunnen we jullie 3x een advertentie bieden in ons Wereldwijzer E-mail Reismagazine t.w.v. totaal 750 euro :slight_smile:

Hoi Jeroen,

Prima voorstel, al moeten we nu even kijken of we nog een pagina vrij hebben, dus wat het totaal aantal pagina’s van de brochure inmiddels is. Ik laat het zo spoedig mogelijk weten!

Groeten,
Marloes, Travel Active

Hoi Marloes, weet je al meer? :slight_smile:

Hoi Jeroen. Toevallig vandaag bericht gehad. Helaas is de Work & Travel brochure nu vol, maar ik bewaar je aanbod graag voor ons Taalreizen of Vrijwilligerswerk magazine dat later uitkomt.
We houden contact.

Groeten, Marloes

Prima! :slight_smile:

Hallo Marloes,

Via de mail heb ik al contact met Egbert gehad, en staat de afspraak voor 17 mei in de agenda. Hierbij ook even op het forum m’n gegevens, dan kunnen jullie me ook hier bereiken!

Tot ziens en groet, Paul