Hallo,
Het idee is ontstaan om te kijken of we met meerdere mensen (individueel of met meerdere mensen die elkaar al kennen) een leuk en gezellig groepje te maken om eind 2023 of begin 2024 een lange trans-Atlantische cruise te maken.
Ik heb besloten om dit initiatief verder op te pakken en te kijken of dit haalbaar is en of hier voldoende interesse voor is.
Iedereen is welkom ! Als we het maar gezellig kunnen maken .
Je hebt bij een trans-Atlantische cruise één lange vliegreis en de andere keer steek je de oceaan over met de cruiseboot. De gemiddelde duur is rond de 21 dagen, maar het kan in overleg altijd korter en langer.
Het lijkt me leuk om zeker in de Caribbean ook nog meerdere plaatsen aan te doen.
Bij Costa Cruises en MSC cruises heb ik enkele voorbeelden hieronder toegevoegd. De definitieve keuze is natuurlijk nog niet gemaakt en kan in overleg, net zoals de soort hut (binnenhut, buitenhut of balkonhut en wie met wie).
Het is wel goed om te kijken naar een goed bereikbare haven waar je start of eindigt in de Caribbean in verband met de vlucht heen of terug.
Prijstechnisch komen de dagelijkse fooien er nog bij, eventuele drankjes en natuurlijk een enkele vliegreis en eventuele excursies.
Hieronder wat voorbeelden ervan:
Even kort iets over mezelf: ik ben 41 jaar, wonend in Zeeland met mijn man en twee oudere kinderen. Ik heb al best veel cruises gemaakt en dat bevalt erg goed. Ik heb het geluk al veel van de wereld gezien te mogen hebben hierdoor.
Een trans-Atlantische cruise is er nog niet van gekomen en daarom is dit idee geboren. Gezien de lengte van de cruise zal mijn gezin thuisblijven.
Mocht je serieuze interesse hebben, laat het me dan weten door hieronder te reageren of een PB’tje te sturen.
Wellicht dat we daarna een app groep aanmaken en verder kijken brainstormen !
Ik kijk er naar uit !
Groetjes,
Nicole