Binnenkort ga ik op vakantie naar Engeland met mensen die niet mijn ouders zijn… ook geen familie. Nu vroeg ik mij af of ik bewijs moet hebben dat mijn ouders mij ook willen laten gaan ![]()
Moet ik dan kopie van een van hun paspoorten met handtekening en stukje tekst erbij ofzo? Of een of ander formulier?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Alvast bedankt ![]()
Originally posted by Kaassie@05-07-2005, 18:43:43
** Binnenkort ga ik op vakantie naar Engeland met mensen die niet mijn ouders zijn… ook geen familie. Nu vroeg ik mij af of ik bewijs moet hebben dat mijn ouders mij ook willen laten gaan
Moet ik dan kopie van een van hun paspoorten met handtekening en stukje tekst erbij ofzo? Of een of ander formulier?
Alvast bedankt**
lijkt mij niet…
je gaat toch met iemand en ik neem aan dat je ouders het weten…
toen ik…
dus dat hoeft niet hoor…
Originally posted by Kaassie@05-07-2005, 18:43:43
** Binnenkort ga ik op vakantie naar Engeland met mensen die niet mijn ouders zijn… ook geen familie. Nu vroeg ik mij af of ik bewijs moet hebben dat mijn ouders mij ook willen laten gaan
Alvast bedankt**
gewoon eigen paspoort of id kaart halen op gemeentehuis !
OUders weten eht en vinden het OK…
En paspoort heb ik al… Maar k wou het gewoon even weten dat ik daar straks niet met gezeur op het vliegveld sta.