Mijn man en ik houden van reizen. Wij hebben al veel landen bezocht.
China is voor mijn man zijn tweede vaderlandgeworden. Ook ik ben al zeker 15 maal bezocht
Verder zijn we in : India, Thailand, Amerika, Mexico, Kenia, krugerpark, Botswana, Zimbabwe,
Marokko, Egypte, Jordanië en bijna alle landen in Europa. Nu willen wij een rondreis maken met de
Auto door zuid africa. Graag zouden wij horen of we van durban naar port Elizabeth goed kunnen rijden.
Groetjes Toos
Hoi Toos,welkom op wereldwijzer!
Nou als ik je lijstje bekijk heb je al aardig wat landen bezocht in het verleden,hoe was je vakantie in Thailand?
The Wildcoast, Durban/ port Elizabeth is een mooi omgeving, erg wild en niet zo vol met toeristen.
Voor dit traject mag je wel rekenen op zo’n 2 dagen,Toos !
In iedergeval kan je altijd met je vragen terecht in het Zuid-Afrika Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst Toos !
groet,georgessiam.
Wij zijn in 2011 in Thailand geweest. Eerst Bangkok, daarna rondreis noorden tot chiang mai. Wij houden van de natuur prachtig.
Daarna na het zonnige zuiden. Snorkelen prachtige vissen gezien. Fijne reis. Gezellige mensen ontmoet. Gr. Toos
Welkom op het forum! Handig om hier info te zoeken, maar mensen zijn ook altijd blij als je ze helpt met hun vragen, en jij dus jouw ervaring kunt delen. Goede reis nog!