Ik ga 10 juli voor ruim 3 weken naar thailand. Ik ga daar eerst 2 weken vrijwiliggerswerk doen in de buurt van ubon ratchatani (noord-oosten). Daarna heb ik nog 8 dagen in thailand, maar ik weet nog niet zo goed wat ik in die 8 dagen wil gaan doen.
Zoiezo ga ik dat daar pas beslissen (mischien kom ik mensen tegen waar ik verder mee kan reizen). Maar toch wil ik voor mezelf wat opties maken?
Heeft er iemand tips van wat ik zeker moet zien in thailand? Of mischien is iemand op dat moment wel daar in de buurt?
hallo wat voor vrijwilligers werk ga je doen ?
Als je daar toch bent ga dan eens met de mensen die daar wonen mee op stap dan kom je vaak bij leuke plaatselijke feesten
je kan bijvoorbeeld de bus naar het zuiden nemen voor nog een weekje strand vakantie.
laat eens weten wat je plannen verder zijn
Ik ga engelse les geven aan kinderen op basis en middelbaren school. Dit is een klein dorpje 60 kilometer van ubon ratchatani vandaan. Het vrijwilligerswerk staat ook erg in thema van culturen uitwisseling en contact met de mensen daar. Het avond programma is dan ook altijd met de plaatselijke bevolking, dus dat gaat zeker goed komen!
En ik ben niet echt type voor strandvakantie’s (type luieren en zonnen), strand is leuk maar alleen als er wel genoeg dingen te doen zijn. Ik zit beetje te denken om nationale parken te bezoeken en zoiezo nog even de laatste paar dagen in bangkok door te brengen.
maar voor de rest weet ik nog niet zo goed, omdat ik erg in de uithoek van thailand zit.
dusja dat zijn zo’n beetje mijn plannen haha
Groetjes
succes met het les geven en geniet vol op van deze regio van Thailand
het eten is daar heerlijk
ik heb zelf ook alweer heimwee om terug tegaan september is de bedoeling!
Als je van Ubon naar Bangkok terug reist, zou je dit wellicht kunnen combineren met een stop in Phimai (waar zich prachtige overblijfselen bevinden van Khmer-tempels) en een bezoekje aan Khao Yai Nationaal Park.
Vanuit Khao Yai kan je dan makkelijk terugreizen naar Bangkok en daar nog een aantal bezienswaardigheden bezoeken.