een aantal links lopen dood, dus doe ik het maar zo. zijn er nog mensen met tips die voor het eerst naar Amerika gaan? Daarnaast, hoe kom je aan de goedkoopste tickets naar New York? Kan je beter vanaf Duitsland gaan oid?
ik weet dat er al veel info staat op veel site’s, maar ik bedoel nu dus echt info van de kenners. de mensen die de ervaringen al is hebben doorlopen, met bijbehorende teleurstellingen, en die me wat pointers kunnen geven, wat mee te nemen, ergens op te testen, waar rekening mee te houden (jetlag/temperaturen/dingen in Amerika), gewoon dingen die je niet kan weten door te lezen maar die wel belangrijk zijn om bij stil te staan.
Laatste edit. Ook tips om beetjes geld te verdienen zonder heisa’s met Nederland (belasting) te krijgen zijn welkom. Ik praat in dit geval niet over een fulltime baan, aangezien ik niet eens weet waar ik zal zijn en hoe lang ik er zal zijn, maar gewoon manieren om on the go bij te verdienen, baantjes of klusjes voor zegmaar max 2 weken. Alle informatie is meer dan welkom hierover !
Aan degene die de tijd nemen me te helpen heel erg bedankt !!