Tips voor Moskou, Baku (Azerbeidzjan) en Tbilisi (Georgie) voor juni/juli???

As. juni en juli gaan wij 3 weken (in totaal) naar Moskou, Baku en Tbilisi.

In Moskou verblijven we 5 nachten, hotel hiervoor is al geboekt en daarna vliegen we door naar Baku
daar verblijven we 13 nachten. Tijdens ons verblijf in Baku gaan we met de nachttrein naar Tbilisi (en weer terug). In Tbilisi huren we een auto en willen we gaan rondtrekken… dus als iemand hier tips voor heeft… heel graag :slight_smile:

Heeft iemand nog **Do’s **maar ook de **Don’ts **voor deze steden???

Alles is welkom (tips voor hotels niet nodig… deze zijn reeds geboekt)

Alvast bedankt

Hoi,

Ik ben ooit 2 weken in Tbilisi gebleven. Ik vond het wel jammer dat er niet veel te zien was.
Er waren veel luxe winkels, maar ja daarvoor ga je niet naar Georgië. Buiten Tbilisi zijn wel veel mooie natuur gebieden. Er wordt helaas niet overal engels gesproken (Russisch is lang de 2de taal geweest in Georgië) maar met handen en voeten kom je al heel ver.
Over Tbilisi heb ik niet zoveel te zeggen helaas. Van waar ik toen verbleef was het makkelijk om even lopend naar het centrum te gaan, veel winkels maar ook lokale kraampjes. Ik kan wel zeggen dat er in Borjomi een mooi nationaal park is.
Uit eigen ervaring weet ik (maar het zou ook anders kunnen zijn) dat er in een restaurant meerdere hapjes besteld moeten worden, omdat hun gerechten meestal meer op tapas lijken dan op en bord boerenkool :stuck_out_tongue:

Ik hoop dat dit een beetje heeft geholpen :slight_smile:

Groetjes,

Ines

Hoi, ik ben een paar keer naar Moskou geweest. Hele bijzondere stad. Uitgaan, eten en drinken is behoorlijk duur. Het beste is om naar een supermarkt te gaan en daar boodschappen te doen als je veel onderweg bent. Anyway, underground (metrosubway) echt mooi. Er zijn genoeg dingen te zien waar je niet heel veel voor hoeft te betalen. Check bijgaande link. HuffPost - Breaking News, U.S. and World News | HuffPost
Mocht je de gelegenheid hebben ga naar een nightclub. Het is echt een belevenis. Heel veel plezier aldaar. До свида́ния:)