Tips om accomodatie te vinden

Over twee maanden gaan ik en mijn vriend emigreren naar Sint Maarten en zijn nu alleen nog op zoek naar een woning. Het zou ons enorm helpen als iemand tips heeft. Waar we op moeten letten, op welke sites we kunnen zoeken, etc. Alles zou ons helpen. We hadden al gehoord dat we daarheen kunnen gaan en vanuit daar zoeken dat we eerst een hotel ofso nemen maar ik vind het zelf fijner dat we meteen daar kunnen settelen. Alvast bedankt!

Hallo Chantal,

Je hoeft de verhuurder niet te vertellen dat je nog niet daar bent. Je kan bezichtiging datum alvast inplannen voor wanneer je er bent en dan z.s.m. de beste er uit kiezen. Vanuit NL al boeken komt er toeristisch toeslag erop én je weet nog niet eens hoe de woning in echt is etc. Succes :slight_smile:

De meeste verhuurders willen je voor een bepaalde tijd vastleggen, en er zit een hoop spul tussen waar je niet in wil zitten. Dus ik zou niets tekenen zonder dat je het gezien hebt. Ik heb zelf de eerste twee weken in een hotel gezeten, ik had voldoende tijd om iets te vinden.