Tip: Goedkoop en mooi pension in hartje Barcelona!

Mijn tante in Barcelona heeft sinds enkele jaren een mooi, net en vooral erg centraal pension in Barcelona. Het ligt op 1 minuut loopafstand van Plaza Catalunya, Las Ramblas (3 minuten) en om de hoek van de bekende ‘El Corte Inglés’ .
Ik ben er zelf in januari blijven overnachten en het is echt een toplocatie en daarbij erg netjes.
De prijzen variëren van 55 tot 65 euro per nacht per kamer (max 2 personen per kamer), alle kamers hebben een eigen badkamer/toilet en handdoeken worden ook verzorgd.
Een ideaal pension voor mensen die een weekend weg willen of een weekje Barcelona willen boeken. Mijn tante weet zelf alle plekjes in Barcelona te vinden en heeft altijd leuke tips. Voor meer informatie kunnen jullie mailen naar:
[EMAIL=“natalie_haakman@hotmail.com”]natalie_haakman@hotmail.com :wereld:

Is er een website van dit pension??

Hallo Traveling Skippy!

Helaas heeft het pension geen website. Ik heb wel een advertentie staan op speurders.nl. Hierbij de link waar meer informatie staat:

In welke periode wil je naar Barcelona gaan? En wat is je budget?

Groetjes,

Natalie

Oke bedankt!
Nou het is eigenlijk zo. Ik woon zelf in spanje voor een half jaartje en mijn familie wil graag langskomen. Ze zijn met z’n 5en en dat is teveel om in mijn huis te kunnen slapen, dus ben ik op zoek naar een accommodatie voor hun.
Ik zoek eigenlijk iets voor onder de 100 euro, vandaar dat ik reactie heb geplaatst. Er zijn namelijk genoeg accommodaties te vinden maar de meeste zijn boven de 100 euro. 55-65 euro vind ik een hele goede prijs. Ze komen rond 12 juni voor ongeveer 4 dagen.

groetjes!

Hallo Traveling Skippy,

Wat leuk dat je een tijdje in Barcelona woont, vooral in deze tijd van het jaar. Ik snap het probleem inderdaad met de krapte.

Kun je mij je e-mailadres geven zodat ik je informatie kan toesturen over de beschikbaarheid van de kamers? Dan kun je zelf kijken welke dagen voor jou uitkomen en hoeveel kamers er beschikbaar zijn. Het appartement heeft drie kamers waar in elk 2 mensen kunnen logeren (allen hebben een eigen badkamer en toilet).

Zodra jij de data hebt voor de overnachtingen bespreek ik de mogelijkheden met de eigenaar (mijn tante). Ik weet zeker dat we iets kunnen regelen voor je familie.

Mijn e-mailadres is: [EMAIL=“natalie_haakman@hotmail.com”]natalie_haakman@hotmail.com

Hallo Natalie
Ik heb je zojuist een email gestuurd met mijn gegevens.
Ik wacht je reactie af, Alvast bedankt!