Citytrip Barcelona? Centraal en betaalbaar pension!

Mijn tante in Barcelona heeft sinds enkele jaren een mooi, net en vooral erg centraal pension in Barcelona. Het ligt op 1 minuut loopafstand van Plaza Catalunya, Las Ramblas (3 minuten) en om de hoek van de bekende ‘El Corte Inglés’.
Het appartement is per bus of taxi makkelijk te bereiken vanaf het vliegveld.

Ik heb zelf enkele keren in het pension overnacht en het is echt een toplocatie en daarbij erg netjes en stijlvol ingericht.
De prijzen variëren van 55 tot 65 euro per nacht per kamer (max 2 personen per kamer), alle kamers hebben een eigen badkamer/toilet en handdoeken en bedlinnen worden ook verzorgd.
Mijn tante weet zelf alle plekjes in Barcelona te vinden en heeft altijd leuke tips.
Wil je meer info of een boeking doen, neem dan contact op met mij via mail: [EMAIL=“natalie_haakman@hotmail.com”]natalie_haakman@hotmail.com.
>>><?xml:namespace prefix = o ns = “urn:schemas-microsoft-com:office:office” /><o:p></o:p>

Ook een goede tip: even op www.loquo.com kijken onder appartementen/kamers: http://rentals.loquo.com/english/barcelona

Dat is bij particulieren thuis en soms al vanaf 20 euro per nacht. Check commentaren van gasten en evt telefoonnummer zodat je kunt bellen.