Tijdelijke verblijf gezocht!!! wie kan me helpen!

Hallo,

Ik heb al eerder een topic geplaatst, maar nu plaats ik maar een topic op de juiste plaats :wink:

Ik ben een meid van bijn 34 jaar…Omdat ik hier in Holland alles meer dan zat ben, en het hoognodige vervelende dingen al heb meegemaakt…Wil ik dit nu alles ff boel de boel achter me laten tijdelijk.

En mede voor mn eigen rust, en mn dingen weer op de rails zien te krijgen.
Kortom; stoom uit en af blazen…hihi.

Ik zoek via deze weg een tijdelijke verblijf (eventueel bij mensen in huis) voor minimaal een half jaar en maximaal 1 jaar!
En betreft vergoeding hiervan, daar komen we samen wel uit toch?!
Je kunt bv. denken aan; op je kinderen passen, huishoudelijke werkzaamheden…zoiets in iedergeval.

Maar om dit samen met iemand anders te ondernemen, sta ik ook zeker voor open he! En lijkt me dit ook een super ervaring.
Want dan sta je immer er ook niet alleen voor ;-))

**** Ik zoek met name iets op de Nederlandse Antillen, dit omdat mn engels niet helemaal perfect is…***

Wie oh wie heeft wat, en kent wat misschien?!
Of ben je tevens bereid om dit samen met mij te ondernemen?!
Je mag me altijd een PB hierover sturen…en alle andere ideeen zijn van harte welkom.

Ik hoor graag nader van jullie, en alvast bedankt :zon02:

Beste Duif,

Heb net je bericht gelezen en dacht, Zou je het ook aandurven om een half jaar vrijwilligerswerk te doen in Afrika? In Kenia om precies te zijn? Ik ben zelf aktief daar vanuit Nederland via www.doingooodfoundation.nl en we hebben verschillende projecten daar.
en wat je engels betreft, zie het een als een kans om dit beter onder de knie te krijgen… als je toch al uitdaging zoekt door een tijd naar het buitenland te willen dan past dat misschien wel, toch? 2 vliegen in 1 klap zou ik zeggen, haha.
Veel succes!
Groet, Anneke

hey duif,

ik kom je succes wensen:)ik hoop dat je ergens goed terecht komt!
en als het goed is mag je mij ook roepen:D

wens je het beste…