Hallo Ik ga in de periode januari - maart drie maanden veldwerk doen in Indonesië (als onderdeel van mijn studie Anthropologie) Ik ben nu opzoek naar een ticket, het liefst voor of tijdens de kerstvakantie zodat ik nog extra tijd heb om een indonesische talencursus te doen. Wat is een goedkope site om te boeken? Vooralsnog heb ik 850 euro als goedkoopst gevonden in die periode.
850 euro voor een ticket van 3 maanden (is vaak duurder dan een ticket voor 1 maand) in de kerstperiode (is hoogseizoen) is zeker geen slechte prijs!
je kan tix, vliegwinkel, cheaptickets e.d. proberen. of rechtstreeks bij de maatschappij. emirates vanaf dusseldorf spaart je soms ook een hoop geld uit.
1 like
Ik zou ook vooral erom denken dat je de interne vlucht niet direct erbij boekt hier, scheelt je zomaar EUR 200-300. Mijn ticket staat gepland voor volgend jaar april/mei, maar interne vluchten boek ik een aantal dagen van te voren of ter plaatse.
Je kan overwegen 1e week van januari weg te gaan ipv laatste week van december, volgens mij scheelt dat ook behoorlijk.
ff kijken bm air maarsen veel suc6