ticket córdoba naar amsterdam

ha luitjes,

vandaag heb ik een beetje rondgezocht op het internet want ik ben op zeer korte termijn op zoek naar een voordelig ticket vanuit cordoba (arg) naar nederland. wat is de voordeligste oplossing/route? heeft iemand tips?

ik ben benieuwd!!!

Hoi Sacha,
voorheen waren er nog directe vluchten van cordoba naar europa (spanje) weet niet of die er nog steeds zijn.
ik vermoed dat je het best (goedkoopst kunt vliegen vanaf bs as. Eerst met de bus naar bs as en dan daar een vlucht nemen, zal denk ik een stuk goedkoper zijn. Je kunt ook met de trein naar bs as, stuk goedkoper dan de bus, maar het kan lastig zijn om aan een ticket te komen. Verder is vliegen vanuit brazilie (rio od sao paulo) een stuk goedkoper dan vanuit bs as. maar dan moet je dus wel weer daarheen. kun je onderweg iguazu watervallen aandoen, en mogelijk vanuit foz de iguacu vliegen.
tot zover een paar ideeen.

Iberia had rechtstreekse vluchten, maar die zijn alweer geschrapt. Als je alleen een enkele reis wil boeken en denkt iets goedkoops op de kop te kunnen tikken heb ik ook slecht nieuws voor je, enkeltjes zijn vaak net zo duur of duurder als retours. Wat wel veel kan schelen is om eens te kijken voor vluchten vanaf bijvoorbeeld Foz do Iguacu (IGU) of Sao Paolo of Rio. Scheelt vaak behoorlijk.

Net zoals Flipsen raad ik je een retour ticket aan vanaf Bsas. Ik heb daarvoor 840 euro betaald (retourprijs) bij Iberia. Dan vlieg je via Madrid.