Onze callcenter medewerkers zijn verantwoordelijk voor het op correcte wijze afhandelen van alle klantcontacten.
Je voldoet aan de kwantitatieve én kwalitatieve eisen van de opdrachtgever
Je voldoet aan de marge, effectiviteit, efficiëntie van het callcenter.
Doel van de functie:
Behandelen van klantcontacten (outbound en inbound),
De klant wordt voorzien van de juiste behoefte (informatie, advies of product)
Je houdt rekening met de eisen op het gebied van kwaliteit en kwantiteit.
Kenmerken werkveld Agent:
Het zijn inkomende en uitgaande klantcontacten . Contacten zijn wisselend van vorm en inhoud en hebben betrekking op meerdere producten/services
Hoofdactiviteit Agent:
Contact:
Het behandelen van klantcontacten (in geval van uitgaande contacten benaderen volgens plan, informeren over acties, campagnes, etc.)
Het inspelen op vragen/behoeften (met behulp van doorvragen, telefonisch diagnosticeren, zoeken naar alternatieven, achterhalen van informatie in systeem/script) teneinde de gesprekspartner van het juiste advies, product of dienst te voorzien;
Het opvragen en geven van concrete informatie met algemene kennis van producten/services
Wij bieden je:
Afwisselende projecten,
Flexibiliteit
Hoge (standaard) maandloon
Kwalitatieve training en coaching
Leuk team en gezellige werksfeer
Profiel:
Je bent 18 jaar of ouder en 20 tot 40 uur beschikbaar per week. Daarnaast beschik je over:
• de Turkse nationaliteit (heb je deze niet dien je een werkvergunning te hebben)
• een flinke dosis enthousiasme
• goede communicatieve vaardigheden in de Nederlandse of Vlaamse taal
• Je bent commercieel en targetgericht
• Je bent niet bang om te bellen
Wil je meer informatie en/of solliciteren op deze functie neem dan snel contact met ons op.