Hallo reisgenoten,
Ik heb een leuk appartement gevonden in Horní (Špindlerův Mlýn) voor maximaal 4 personen. met een leuk prijsje € 625 incl. ntbijtbuffet voor 7 nachten (zie onderaan).
het lijk me leuk om met maximaal nog twee mensen die te reserveren in het laatste week van maart. het vervoer kan geregeld worden door mij. ik ben zelf 37 en beginner snowboarder.
"Dit appartement bestaat uit een hal, een badkamer met douche en toilet, een slaapkamer met een groot tweepersoonsbed en een eenpersoonsbed, een woonkamer met een kitchenette en een uittrekbare slaapbank.
Let op: de prijs is gebaseerd op een bezetting van 4 personen. De kamer is geschikt voor maximaal 5 personen (zie de hotelvoorwaarden).
Kamerfaciliteiten: Kluisje, Bureau, Zithoek, Verwarming, Bank, Slaapbank, Tegels/Marmeren vloer, Houten vloer/Parketvloer, Douche, Haardroger, Toiletartikelen, WC, Badkamer, Extra toilet, Telefoon, Satelliet-TV, Koffie-/theevoorzieningen, Minibar, Kitchenette, Keukengerei, Balkon, Uitzicht
Kamergrootte: 30 vierkante meter
Grootte van bed(den): 1 Eenpersoons, 1 Extra groot tweepersoons (super kingsize), 1 Slaapbank.
Er zijn nog 2 vrij! wie gaat ermee!
Groeten,
Wadi