The Best Exotic Marigold Hotel.

De film ‘The Best Exotic Marigold Hotel’ draait vanaf 28 maart in de NL bioscopen.

Filminformatie:
In dit komisch drama trekt een groep Britse gepensioneerden naar het goedkope en exotische India. Ze denken in het luxueuze Marigold Hotel te zullen verblijven, maar al snel wordt duidelijk dat ze geboekt hebben op basis van misleidende reclamefolders. Toch wordt het een onvergetelijke trip…

Een recensie en de trailer zijn te vinden op:

Vandaag vertelde een Britse vrouw mij over deze film en dat ze er enorm van had genoten. Ze heeft tijdens de hele film ontzettend gelachen.
Ik heb de film dus zelf nog niet gezien, maar ga er binnenkort zeker heen.

Ik ben de film vorige week gaan bekijken. Ik heb er ook van begin tot eind echt van genoten. Een film met humor die India op een grappige manier laat zien zonder het belachelijk te maken. Goeie soundtrack ook trouwens.

Oké, dat klinkt als een goeie film!
Dan ga ik het toch heel gauw eens bekijken! :cheer:

Ik zet toch maar even het youtube filmpje hier neer, die is al zo leuk!

Ik heb de film vanavond ook gezien, werkelijk een heel goede film.

Jammer genoeg eindigde het verhaal van degene die al in India had gewoond te snel, vind ik.

Verder sta ik altijd te kijken van dit type films, zeg maar “Bollywood films gemaakt door Westerlingen”. Men probeert een soort van grip te krijgen op de realiteit van het Indiase leven.
Het mooie van dit soort films is altijd dat men aan het eind het leven toch accepteert zoals het is, zoals Indiërs dat altijd al doen.

De acteur Dev Patel (uit Slumdog Millionaire) heeft ook een hoofdrol in deze film.

Deze film is echt een aanrader!