Hallo Allemaal,
Ik heb een vraag over het meenemen van thaise red bull naar het vliegveld van dusseldorf.
Is dit toegestaan? en zo ja: hoeveel ml/liter/flesjes?
Ik ben een beetje bang dat ik straks de nederlandse red bull niet meer lustlol2
niet dat ik er gelijk 100 wil meenemen, maar ik zit een beetje te denken om er stuk of 10 mee te nemen.
Ben nu nog in thailand, dus hoop op snel reactie (woensdagmorgen 5.30 lokale tijd transfer naar luchthaven)
volgens mij zit er geen maximale hoeveelheid aan, maar houd er wel rekening mee dat je geen overgewicht krijgt! teveel bagage is afhankelijk van de maatschappij heel heel duur. je kan er uiteraard ook voor kiezen om een tray per post naar NL te sturen.
Je kan ze ook kopen in nederland bij diverse toko’s en thaise restaurants (al moet ik zeggen dat ik enkel die blauwe variant heb gezien hier, niet dat witte kleinere flesje)
Schilt dit nu veel in prijs als je die in Thailand koopt,heb er eerlijk gezegd geen idee van?
Ikzelf gebruik het spul niet om wakker te blijven,een lekkere straffe koffie doet ook wonderen,iedereen zijn ding zou ik zeggen!!
In Thailand is het spot goedkoop (15/20 thb als ik me niet vergis?), maar het smaakt compleet anders als de Red Bull die je hier in Nederland koopt voor meer dan een euro per blikje.
Overigens hebben ze het idee voor Red Bull van die Thaise, zie Krating Daeng - Wikipedia
Het is vrijwel exact hetzelfde, alleen heeft die naar verluid scandinaviër er koolzuur bijgevoegd om het in Europa te introduceren anders… Dus flink schudden dat blikje, maar begrijp wat je bedoelt, kratding deng(redbull) of M-150 drinkt lekkerder weg.
Gewoon in de koffer en meenemen, ge wilt niet weten wat ik in den koffer heb gehad en heb meegenomen met een vriendelijk gesprek vooral met de Nederlandse douane.
Het zijn geen dierlijke of plantaardige producten, dus zie geen problemen.Zolang het maar te verklaren valt, dus een koffer vol!!
Maar voor 1 euro koop je ze bij de toko, in tegenstelling tot Thailand 20 Bath, tja helaas maar het is te koop hier
bijna goed Jelle…geen zwitser maar ene van Oostenrijk… en ja die man is nu steenrijk,heeft zen eigen voetbalploeg enzo… Coca cola heeft da hele boeltje nog willen opkopen… maar hij heeft niet willen verkopen…
Het verhaal achter Krating Daeng. De Oostenrijker Dietrich Mateschitz een oud medewerker van Unilever, was voor zaken in Thailand en proefde Krating Daeng (vertaald: rode stier). Dietrich zag er handel in en hij importeerde het naar Europa onder de naam Red Bull. Wel werd de smaak aangepast en koolzuur toegevoegd.