Thaise festiviteiten in NL

Weet iemand of er nog een leuk Thais feest is in Nederland met de kerst en/of jaarwisseling? Mijn Thaise vriend komt over een paar weken hier op vakantie en het lijkt me erg leuk om met hem daar dan naartoe te gaan.
Of weten jullie of er ook websites bestaan waar Thaise mensen met elkaar in contact kunnen komen? Soort van Thaise gemeenschap in Nederland? Het lijkt mij ook leuk om op die manier wat meer Thaise mensen te ontmoeten, zodat ik ook het Thai spreken een beetje bij kan houden:) Alvast bedankt!

Indien je niet te ver van Waalwijk woont, heb je misschien iets aan deze link over de Wat Buddharama die “de centrale ontmoetingsplek voor de Thaise gemeenschap in Nederland” wordt genoemd:

http://www.thaiportal.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=120&Itemid=56

Deze site heeft tevens een forum waar je misschien meer info vind.

Te laat mensen op 5 december was er een feest het 60 jarig jubileum van de koning en de verjaardag van de koning op de ambassade van Thailand.:evil:

Ow ja verder hebben we veel Thai in Waalwijk bij de tempel me Moeder is er pas nog geweest!