Boetiek hotels komen er steeds meer en met succes. Deze hotels met een unieke uitstraling zijn gericht op gasten die iets anders willen dan een standaardhotel. Uit het onderzoek dat hotelboekings website Agoda deed naar de beste boetiek hotels van Z.O.Azie bleek dat er twee in Thailand liggen:
In Bangkok komt op nummer 4 het Dream Hotel met bijzonder gedecoreerde kamers, voorzien van speciale lichteffecten en technische snufjes. Op nummer 1 staat het Trisara hotel in Phuket met een unieke combinatie van kleinschaligheid, ruimte, rust en sfeer op een prachtige locatie.
*Bron: Thais Verkeersbureau / www.thaisverkeersbureau.nl *
IK zat net even op de website van dat Trisara hotel te kijken,en het is niet verworderlijk dat dit op nummer 1 staat, prachtige villa,s en wat een omgeving! maar als je dan vervolgens ziet welk prijskaartje daar aan hangt,das wel even schrikken. Zulke prijzen zijn te voor de gemiddelde toerist veel te hoog.
Hahaha, ja, heb het ook gezien ! De prijzen zijn aan de erg hoge kant…dat kan en zou ik niet eens willen betalen voor een resort in Thailand…
Hallo,
Nee dat zou ik ook niet betalen dat gaat me net even iets te ver meestal is ons maximale prijs in Thailand 75 a 80 euro daar heb je aardig mooie hotels voor in Thailand.
gr van Moira