Thailand in April/mei/jun Wie??

Beste reizigers,

Mijn naam is Dirk van Dam ik ben 21 jaar ik ga voor het eerst en in mijn eentje naar Thailand.
ik ga in 8 april, begin in bangkok en vannuit daar ga ik op mijn gemakje mijn reis plannen;
plaatsen die ik wil bezoeken ; o.a. chiang mai,phuket,kho phi phi,ban phae… en de rest valt er bij in :zon02:( hopelijk )
zijn er mensen die er zijn rond deze periode daar reizen??
zou leuk zijn en/of handig om bijv een kamertje te delen.
ik hoor het graag !

Groetjes Dirk

:thailand:

Hey,

Lukt het een beetje met het vinden van reisgenoten? Ik (v22) vertrek 19 april richting Thailand voor 3 maanden… Als je nog behoefte hebt aan gezelschap (voor even, aangezien ik in mei vrijwilligerswerk ga doen) let me know…

Groetjes,

Asmara

Hallo,
idem hier! Ik vertrek 17 april naar Thailand en kom aan in Phuket. Laat maar iets horen als je in de buurt bent! :slight_smile:

grs,
Jeroen

Jeroen, hoe lang blijf jij in Phuket? Ik heb zelf niet de behoefte om daar naar toe te gaan;)

Hoi!

Geen idee hoelang ik daar blijf. In Phuket-stad waarschijnlijk niet zo heel erg lang maar zou wel graag een trip doen langs enkele eilanden…

Ik ga in’t zuiden een duikcursus nemen de eerste week, voor de rest nog niets gepland.

Wil je Phuket alleen overslaan of ook Phi Phi, Krabi, … ?

Groetjes!

Alleen Phuket wil ik overslaan, Phuket trekt mij niet echt aan;)…

Hoi ik woon vanaf 15 april 3 maanden op Koh Samui, met een paar uitstapjes naar BKK, Cambodja en misschien Vietnam. Mocht je in de buurt zijn (Koh Samui) kun je mij mailen dan laat ik je het eiland zien en kan je tips geven, ik kom er al jaren. johnsamui@gmail.com
groet en goeie reis!
John