Door vaste forumbezoeker en Thailand-kenner JoeH werd ik er op gewezen dat er een Thailand-festival aankomt in Ahoy (Rotterdam) van vrijdag 7 november t/m zondag 9 november 2008:
U kunt het festival in Rotterdam AHOY bezoeken op:
Vrijdag 7 november 2008 van 10.00 uur tot 22.00 uur
Zaterdag 8 november 2008 van 10.00 uur tot 01.00 uur *
Zondag 9 november 2008 van 10.00 uur t ot 22.00 uur
Op zaterdag avond zal er een Thaise show avond plaatsvinden met spectaculaire shows, dans en goede muziek, de markt en de restaurants zullen gewoon open blijven.
Toegangsprijs € 8,50 **
Gezinskaart € 25,00, 2 volwassenen en 2 kinderen van 8 tot 16 jaar.
Kinderen tot 8 jaar hebben gratis toegang, mits onder begeleiding van een volwassene. (Max. 2 kinderen per volwassene)
Ik heb kaartjes gekocht en de prijzen kloppen niet helemaal,bij het bestellen van de kaarten kwam ik voor de zaterdagavond op 15 euries p.p uit
Maar ze vermelden het idd op hun website dat ze 8,50 zijn,een beetje vreemd
Ik heb de link naar Dave gestuurd omdat mijn oog daar op was gevallen. Moet je ook bekennen dat ik hier verder geen aandelen of iets dergelijks in heb. Als je inderdaad niet onder de € 15.00 wegkomt, dan zou ik, als ik jou was, er melding van maken. Ik heb even lopen speuren, waar dat moet. Als je de aangegeven website weer even op gaat, dan kan dat helemaal boven aan de pagina:
*Hallo Joe
Ik heb net gebeld erover en de prijzen voor de zaterdag avond zijn zo uitgevallen omdat de show en dansers echt uit Thailand komen
Helaas was de beste mevr niet echt goed te verstaan,maar dit maakte ik eruit op,blijf het toch een tikje misleidend vinden…
Maargoed kijk er wel naar uit!
Zaterdag tot 20.00 zonder showavond uur €5,- p/p,
Zaterdag Show avond toegang vanaf 20.30 uur €15,- p/p,
Zaterdag Combi (dag en avond) Incl. de Showavond €18,- p/p.
meerdere opties maar zie daarvoor de link.
De zaterdag bied meer en geeft ook meerdere/andere prijsvoorstellingen aan.
ps. de prijzen op de affiche zijn voor ondergetekende en vele erg misleidend en roept zo helaas vragen cq. misverstanden op.