Thailand 2-6mnd

ik ben op zoek naar geïnteresseerden om in Thailand te ontmoeten of diegene die mee willen reizen naar Thailand ‘na juli’. vertrek aug-sept-als mogelijk. ik wil met de tijd terugverhuizen naar Thailand. eerst het land doorreizen, alles kan niets moet. duiken, skydiven, …de lokale eetstandjes proeven. Thai kookcursus volgen, Thai wat bezoeken, …hoofdzakelijk verblijf in studio’s/ appartementen.

ik wil mogelijk iets gaan opbouwen voor ‘later’…want over paar jaar wil ik voorgoed verhuizen naar warmere oorden. ik ben zelf Thai en kan/ wil iets beginnen met de tijd in Thailand (horeca hoogstwaarschijnlijk).

sowieso ga ik een auto huren 4x4 en van de ene plek naar de andere plek rijden. maar alleen is ook maar alleen natuurlijk en met een stel mensen het avontuur kunnen delen lijkt me plesanter.

Update: mijn grote reis naar Thailand voor 4-6maanden minimaal zal zijn volgend jaar. dit jaar zoek ik mensen waarmee ik een paar weken ofzo ergens heen kan gaan. singlereizen, groepsreizen …wil niet vastzitten aan een vast schedule zoals op georganiseerde reizen. eigen auto huren me een aantal mensen, …mobiel zijn.