Thai Airways op één na beste airline ter wereld

Thai Airways komt uit het onderzoek van het gerenommeerde bureau Skytrax als op één na de beste airline ter wereld naar voren in het jaar 2007. Vorig jaar moest Thai Airways nog genoegen nemen met de vierde plaats. Singapore Airlines is in de ogen van de 14 miljoen respondenten de beste luchtvaartmaatschappij. Ook China Airlines schoof twee plaatsen op, van 10 naar 8 op de wereldranglijst, net voor Emirates en British Airways.

Thai Airways krijgt ook de award voor de beste First Class Lounge ter wereld en de derde plaats waar het gaat om de bemanning in de cabine. (Thai)AirAsia is volgens Skytrax in Azië de beste low cost airline. Interessant is tevens de uitkomst van het onderzoek naar de beste economy class ter wereld. Die moet in Azië worden gezocht, met Korean Air op de eerste plaats, gevolgd door Malaysian Airlines en Singapore Airlines.

*Bron: Thais Verkeersbureau / www.thaisverkeersbureau.nl *

Hallo Dave,
we willen in juli 3 binnenlandse vluchten in Thailand maken en ik wil daarvoor de Discover Thailand pas aanschaffen bij Thai Air. Ik heb al gemaild en ook geprobeerd met hun bureau in Nederland te bellen maar tot op heden weet ik niet hoe ik aan zo’n pas moet komen. Kun je me advies geven?

Hallo lobker,

informatie kan je hier ophalen: http://www.thaiair.com/Promotions/Special_Fares_Promotions/Discover_thailand_amazing_fare.htm

is engelstalig, maar ik geloof dat je er wel uitkomt - de airpass dient te worden aangeschaft als je de vlucht naat Thailand boekt.

groet,
Joe