Hallo weet iemand of ik met een thaise sim kaart kan bellen in maleisie
of hoe (zoniet) ik dat op kan lossen bvd. joppe
Hoi,
Ja dat kan uiteraard maar kost je wel meer. Het is handiger om een maleise simkaart te kopen. Bijv. Maxis kost RM 8,80 je hebt dan direct RM 4 beltegoed
groetjes uit zonnig Langkawi
Marjolein
www.langkawimaleisie.punt.nl
1 two call uit thailand deed het bij ons 2 jaar geleden niet in maleisie.
one two call uit thailand deed het bij ons 2 jaar geleden niet in maleisie
weet iemand of je daar ook speciale telefoonkaarten heb om naar nederland goedkoop te bellen? vast wel…maar toch? of code die je kunt toetsen?
Hoi Sacha,
Als je een maxis simkaart koopt, zie bovenstaande topic, kun je voor 20 sen naar een vaste lijn in Nederland bellen. Er hoeft geen code meer voor!
groetjes,
Marjolein
sorry…20 sen? ik weet nog erg weinig…sorry, maar wat houdt dat ongeveer in?
Hoi Sascha,
RM 1 = 100 sen 20 sen is dus een vijfde deel
RM 1 = ca 20 eurocent 20 sen is ca 4 eurocent
groetjes weer
wauw…dat is geen geld…dus als ik het goed begrijp kun je dan voor 4 eurocent p/m naar holland bellen??
Ja , inderdaad! Naar mobiel nummer in Nederland is sms-en uiteraard goedkoper.
Ik heb zelf in Maleisie ook een telefoonkaart gekocht… Wij betaalden iets van 2 euro (10RM) voor die kaart hebben ongeveer 20 minuten kunnen bellen… Super goedkoop dus! Let wel op dat je niet overal telefoons zult vinden…
ben je dan vanuit een telefooncel ofzo? werkt die kaart daar ook? hoe werkt dat?:tear:
:dag:
Wij belden aan een telefoon die aan de muur hing, wij hadden een kaart (harde) die net zoals in Nederland gewoon in dat gleufje moet… (klinkt beetje raar :D) En dan gaat het gewoon met telefoontikken… Let wel even op dat je voor nederland 0031 ervoor zet!