Zo, ik heb het wel gehad voor vandaag, ik sluit hierbij af
Tot morgen allemaal !
x
Zo, ik heb het wel gehad voor vandaag, ik sluit hierbij af
Tot morgen allemaal !
x
@Franslijn en Marion: Alvast gefeliciteerd met jullie verjaardagen. Hoop dat jullie een fijne dag hebben.
Sev: Sterkte
Jac: Jij ook sterkte met alles.
@Bloem: Voel je je al een BN er?
Met mij gaat t wel, heb up’s en downs maar is logisch. Heb nog steeds het gevoel dat ik in een roes leef. Lijk af en toe wel dement, vergeet van alles. Afgelopen weekend het huis van mn vader voor een groot deel opgeruimd. Viel niet mee, maar moet gewoon gebeuren. Vandaag met een makelaar gesproken om zijn huis te verkopen.
Kijk er naar uit om naar ADR te gaan, nog 4 maanden en een beetje.
@ Toos: Ik weet een beetje hoe jij je nu voelt. Heb jaren geleden hetzelfde moeten doen en dat valt inderdaad niet mee. Al die herinneringen weer. Sterkte ermee en hou je haaks. ![]()
Groetjes.
Nou meiden, ik had dus afgesloten, was juist in slaap gevallen toen de telefoon ging, Wéér slecht nieuws te horen gekregen:
Mn zus die belde, huilend, haar vriendin heeft een ongeluk gehad, ze is dood, 23 jaar, studeerde dit jaar normaal af… Opeens gedaan met leven…
Ik had het in het nieuws gezien maar wist niet dat het iemand bekends zou zijn… Maar aan de bschrijving te horen… Er schoot niets meer over van haar auto… gegrepen door een vrachtwagen…
Verdorie, houd het dan nooit eens op ? Vandaag is nogmaals gebleken hoe plots er verandering in het leven kan komen… Hoe plots het gedaan kan zijn… Ben er echt kapot van (had al mn klop van mn tante) en nu dit, had nog naast dat meisje gezeten, ze had nog tegen me gepraat ook al kende ze me nauwelijks… Ik heb het er altijd zo moeilijk mee met zo een dingen… waarom?
@sev: het houdt niet op he, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd
@jac en sev…jeetje het zit julle niet echt mee de afgelopen paar dagen…wil jullie heel veel sterkte wensen met alles…we denken aan jullie…(K)(K)
@toos…voor jou ook niet echt leuke bezigheden…!! ook namens mij sterkte ermee…
liefs
pfff ben er echt kapot van ! Soms als je een ongeluk of een ziekte op tv ziet denk je dat het allemaal ver van je bed is, maar vandaag is gebleken dat het dichter bij je thuis kan zijn dan je soms denkt …
Jee Sev,dar schrik ik erg van en dan nog zo jong,ik wens je heel veel sterkte met alles.
Jac en Toos ook beide sterkte gewenst.
Idd ook Jac en Toos heel veel sterkte gewenst
Goedemorgen Allemaal,
Fransijn van harte gefeliciteerd maak er een fijne dag van :king:
@Sev en Jac, ik wil jullie allereerst heel veel strekte wensen. Wat Triest allemaal zeg.
@Toos, ook voor jou is het een moeilijke periode. Ook veel sterkte gewenst.
Alvast bedankt voor de lieve felicitaties die ik van jullie kreeg.
Vanavond komen m’n kids en ex eten.
Voor de rest erg druk op school.
Nog 4 dagen te gaan.:wub:
Morgen meiden, het goede laten we er vandaag maar even af na alles wat ik net gelezen heb.
@Jac
Jeetje wat een hoop ellende. Een ongeluk komt nooit alleen zeggen ze ooit, en dat blijkt maar weer. Hopelijk komt het uiteindelijk allemaal op z’n pootjes terecht. Sterkte!!
@Sev
Bij jullie houdt het ook niet op momenteel. Eerst een redelijk positief berichtje van je tante en dan weer de telefoon met een verschrikkelijk bericht. Waarom? Vraag het me ook zo vaak af als er kinderen of jonge mensen overlijden maar niemand die daar het antwoord op weet. Doet je alleen beseffen dat je moet genieten van elke dag die je gegeven is. En dat er eigenlijk niets belangrijker is dan je gezondheid en die van de mensen waarvan je houdt. Ook voor jou heel veel sterkte!
@Toos
Ook voor jou nog een moeilijke tijd. Zoveel dingen die gedaan moeten worden na het overlijden van je vader. De eerste tijd wordt je geleefd en krijg je geen gewoon tijd om alles een plekje te geven. Sterkte, we denken hier aan je.
@Besmile
Hoop dat Turkije gaat lukken voor je. En anders … Griekenland is ook mooi, belangrijkste is dat je even vakantie hebt toch?
@Fransijn
Ga je straks feliciteren als ik een bloemetje voor je heb gehaald.
Goeiemorgen allemaal !
@Fransijn: Van Harte gefeliciteerd !
@Marion: ah weet je ? Ik zou eerst niet naar turkije gaan maar sinds gisteren ben ik beginnen beseffen dat je niets meer bent met je geld als je dag vroeger komt dan verwacht ! Voortaan geniet ik meer van de dingen om me heen. Soms denk je dat je alles kan overleven, alles aankan, maar gisterenavond ben ik beginnen beseffen dat je het echt zelf niet in de hand hebt…
Ik heb superslecht geslapen, dat meisje spookte de hele tijd door mn hoofd, ik ga nu beginnen leren, heb examen morgen…
Tot straks x
ik heb een stageplaats ![]()
zal ik dan nu echt stage mogen lopen eind april of kunnen ze me nog steeds weg sturen van de opleiding over 9 weken?
Goedemorgen dames.
Allereerst wil ik Fransijn nog een keer feliciteren langs deze weg en nog vele gezonde en hopenlijk ook nog gelukkige :wub: jaren wensen. Fijne dag nog!
Verder heb ik nu pas het berichtje van Sev gelezen en ben daar erg van geschrokken. Ik heb er nu even geen woorden voor. :tear: Sev, sterkte met al je zorgen. En probeer toch je best te doen op school.
Fijne dag verder nog allemaal.
Zo ik heb tijd. Wilde niet ff snel reageren, daarvoor is er teveel gebeurt…
@Sev, lieverd…geen woorden…maar ik denk aan je… Ook heel veel sterkte voor je zus…een vriendin missen is heeeeeel zwaar:frown:
@Fransijn: Gefeliciteerd…geniet vanavond met het groepje mensen om je heen, al zullen er altijd mensen zijn die je graag aan je tafel erbij gehad had willen hebben(klopt die zin…klinkt zo vreemd…)
Ik ben te werk…druk hier, maar ik heb het belangrijkste er weer op zitten. Dus nu is het aftellen tot 12.30-12.45 Dan zit het er weer op. Hubbie zit lekker thuis, semi vrije dag geregeld dus snel naar huis en genieten dan…
Tot straks:nod:
@Beps: ja, iedere zaterdag kwamen ze met enkele vrienden samen, en gingen ze iets drinken of eten of gewoon gaan bowlen of zo. Maar iedere zaterdag zaten ze samen, mn zus zegt nu al dat het zal raar doen als haar plaats niet meer opgevuld zal zijn… Onbegrijpelijk gewoon !
Das precies wat ik bedoel, Sev. Als je ruzie krijgt met je vriendin, en je ziet ze nooit meer, dan voelt dat al moeilijk. Als die vriendin dan ineens weg is, dan KAN je ook nooit meer bellen, of langs gaan, koffie drinken, dom lachen en dat soort dingen… Zoo moeilijk…wens je haar sterkte van mij(ja ik mag graag lachen en plagen, maar ook dit is iets waar ik bij stil blijf staan!!!)
ER IS ER EEN JARIG HOERA HOERA
DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS FRANSIJN
:king: PROFICIAT :king:
Een hele fijne dag vandaag op school en natuurlijk een hele gezellige avond met je familie
En daar hoort natuurlijk een bloemetje bij!
Asso is dit… Versla ik net Sev bij Tetris…80000!!! Slaat de site vast…geen highscore…GRRRRR