op mooi complex met zwembad huismeester mooi aangelegde tuin 300m van strand ind 2 slaapkamers 2 badkamers brede gang open keuken woonkamer 2 grote balkons compleet ingericht voor 6 pers. met zicht naar het zwembad voor foto,s en meer inl. zie website www.alanyamahmutlar.woontje.nl dit is geen makelaars website dus niet weigeren aub groetjes theo
wij hebben de prijs aangepast
>>>
hi Theo krijg weinig open,maar zag wel de prijs.
wil graag weten of dit centrum Alanya is
hoo je terug groet Frank
beste frank het appartement ligt in mahmutlar8 km van alanya 400 tot 500meter van het centrum mahmutlar is een mooi groot dorp met in de winter 15000 inwoners en in de zomer komen er veel touristen waar van veel nl belgen noren enz op het complex wonen de meesten nl. en belgen met de vergadering hebben wij nl om het zeggen omdat er meer dan de helft nl.ders zijn ook de voorziter is een nl. hij woond er 8 maanden per jaar als je meer vragen mag je me imailen [EMAIL=“td1709@hotmail.com”]td1709@hotmail.com groete theo
theo, Bedankt v d tip,maar de pijlen staan op Egypte nu,dus Turkije even in de vrieskast
groet
Frank
Wat is de gemiddelde prijs voor een 3 kamer appartement in Mahmutlar, We willen wel de zee zien. Is er wat te koop? Wij komen volgende maand naar Alanya, Mahmutlar, om te kijken Groet Peter
graag de prijsontwikkeling voor deze winter.
Wij komen kijken naar een appartement met minimaal 3 kamers. Jawel, en uitzicht op zee. Niet door een spleetje!
groet Peter
hoi peter ons appartement is verkocht stuur mij een pr. bericht dan doe ik je wat aderessen aan de hand groet theo