TE KOOP TOYOTA LANDCRUISER HZJ 75 BJ 97 MET SLAAPHEFDAK

Te koop onze toyota landcruiser Hzj 75 met slaaphefdak tent en luifeltje (deze zijn speciaal voor ons gemaakt)
Zonnepanelen standkachel 2 anks standkachel ,kasten ledverlichting,koelkast dubbele accesoire accu2.
Dieseltanks barelock bestuurder stoel,opblaasbare lendesteun,opbergkastjes achter stoelen.
Geisoleerd tegen warmte en koude alu velgen omvormer led verlichting,etc etc etc…(helemaal reisvaardig)

wat vraag je er voor?

Hallo, wat is de prijs?

Melisa en Inke,
Je kan bijvoorbeeld een persoonlijk berichtje sturen naar ** ingebelletje ** misschien dat zij/hem daar op reageert ?
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam Forum Admin.

heb je een pb gestuurd !

dank je wel !

ik stuur je een pb , gr ingebel

is de auto nog te koop?

Dag José de auto is nog niet verkocht, wel zijn er enkele mensen die komen kijken gepland. Mvg ingebel

Ok wat is de richtprijs?

38.000 de auto is compleet ingericht en tiptop in orde , hij staat ook op autoscout 24 en tweedehands.be Mvg ingebl

38.000

Goedemiddag, is deze nog steeds te koop?

Hoor graag van je

Groeten Hanneke

Done!

Goede Morgen

Is deze auto nog te koop .

gr Gerard van Dijk

@: Gerard van Dijk
Je kan bijvoorbeeld een persoonlijk berichtje sturen naar ** ingebelletje ** misschien dat zij/hem daar op reageert ?
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam Forum Admin.

dag gerard

de Toyota is nog beschikbaar

groet inge bel

op de een of andere manier lijkt het alsof ik berichten niet lees, maar dat is zeker niet het geval, ik reageer eigenlijk altijd dezelfde dag nog terug maar kan mijn antwoorden niet teruglezen …

is nog beschikbaar d.d 30/3/2018