Te Koop: Hymer B574

Prachtige en in nieuwstaat verkerende Hymer camper, model B574. Absoluut zonder enige vorm van schade of slijtage. Veel zaken zijn volstrekt ongebruikt en zitten nog in de originele verpakking. Deze unieke wagen is voorzien van 2 draaibare pilotenstoelen en is geschikt voor 4 mensen om te zitten en te slapen. Achterin zit een ruim vast bed en voorin bevindt zich een ruim twee persoons hefbed. De auto is verder voorzien van een zonneluifel, een ruime koelkast met een vriesvak, een Truma triomatic en Sonatic, een gasaansluiting voor buiten, een SOG systeem, een fietsendrager voor 3 fietsen, een GPS navigatiesysteem met CD’s voor geheel Europa, een radio/CD-speler, stelbare luchtvering en een satelietschotel met volautomatisch zoeksysteem. · Motor: 2.8 JTD (op basis van Fiat Ducato) · Bouwjaar: 2001 · KM: 31.000

Graag wat foto’s, waar is ie te bezichtigen,
en wat moet ie kosten?

Xander

Zijn er ook foto"s beschikbaar? Zou graag wat meer informatie willen hebben hierover. De prijs bv

groet.

L.S.

Prijs ? En in welk land ?

Ciao Arturo

Kom en woon in nederland en zou graag de prijs willen weten. Ook zou ik willen weten of het nog in goede staat is. Een foto zou welkom zijn

Hmmm, een auto die ze 1,5 jaar geleden aanboden op wereldwijzer en die zou er nu nog steeds zijn?? Ik denk dat je bij interesse toch echt verder moet snuffelen…

Ha, ha Kolbike, bedankt, die datum had ik over het hoofd gezien.

Maar campers moet je in Toscane kopen, daar wordt veertig procent van alle campers in €uropa geproduceerd. En hier betaal je stukken minder voor een nieuwe of tweedehandse camper dan in Nederland. Vandaar dat ik gaarne de prijs wilde weten.

Je vliegt dus naar Firenze/Florence en dan met de camper eerst een tocht door Toscane en dan naar Nederland. Scheelt je een paar duizend €uro en een mooie vakantie…

Ik wil gaarne bemiddelen…

Arturo

euhm ja helaas werkt dat niet helemaal: als nederlander mag je volgens mij in NL niet zomaar met n buitenlandse auto rijden ivm de belastingen etc. Je moet dan de auto invoeren en dit kost ???

Paul

Caro Paul

Ja, ik denk dat je gelijk hebt: die auto moet je dan in Nederland invoeren. Ook denk ik i.v.m. met de w.a- of all-risk verzekering.
Je kunt, denk ik, maar ik weet het niet zeker, (nog steeds) niet als Nederlander een Italiaanse verzekering voor je auto krijgen.Daarvoor moet je (nog steeds) een woonadres in Italie hebben.

Maar:
1.àls dit nog steeds zo is, zou dat dan binnen de €U nog binnen korte tijd kunnen veranderen?
2. als het verschil groot is, bijv. 12.000 euro, dan is wat invoerbelastingbetalen zo gek nog niet.
Geen idee welk percentage er staat voor de invoer van een camper in Nederland.

Ik weet wel dat toen ik 7 jaar geleden met mijn Nederlandse camper in Italie kwam, waar ik hem ingevoerd heb na 2-3 jaar, schrok ik mij rot van de lage prijzen voor campers hier, zowel nieuwe als tweedehandse.

Een voorbeeld: voor een precies dezelfde en evenoude etc. etc.tweedehands camper die in Nederland 22.000 € kostte, vroeg men hier 12.000.
Zou die invoer zo hoog kunnen zijn?? 10.000 euro?? Laat het een 25% zijn, dan zou dat 3000 € zijn.

Distinti Saluti
Arturo

P.S.
Gaarne je antwoord in de rubriek
Campers kopen doe je in Italie, want in die subrubriek wil ik gaarne alles verzamelen wat te maken heeft met het kopen van een camper door in Nederland woonachtige personen.
Dus gaarne in:

Grazie

waar en wanneer kan ik deze camper bekijken?